-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Pete <n...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Martwię się
Date: Wed, 28 Oct 2020 05:38:23 +0100
Organization: Android device
References: <rn1tvd$k7u$1@news.icm.edu.pl>
<5f9483f8$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5f955441$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5f9594d6$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5f95c991$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5f97018b$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5f9852ee$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO_8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
User-Agent: HotdogEd/2.13.5 (Android; Google Android; rv:1) Hotdoged/1600414815000
HotdogEd/2.13.5
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Lines: 28
Message-ID: <5f98f83d$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.47.97.247
X-Trace: 1603860541 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 511 37.47.97.247:5668
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2497
X-Received-Body-CRC: 4005295470
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686916
[ ukryj nagłówki ]Hello, Budzik.
On 27.10.2020 20:59 you wrote:
> Użytkownik Pete n...@n...com ...
>> >>> Ze jak? Ktos stwierdzi ze lepiej ryzykowac jezdzac bez
>> przegladu >>> niz wydac troche wiecej kasy? >> A co w tym
>> dziwnego? Teraz pełno jeĽdzi bez badań, to jak trzeba >> będzie
>> płacić podwójnie, to będa przyjeżdżać co trzy lata. Ja tym >>
>> drugim autem, jak przegapię przegld, to na pewno poczekam dwa >>
>> lata. Mam akurat nowy dowód - starczy mi na 12 lat :-) > Nigdy nie
>> trafiłem na informację - ile osób jezdzi bez badan. Byc > moze
>> zdarzaja sie tacy ale czy jest ich wielu? W koncu kwota >
>> niewielka a ewentualne konsekwencje moga byc ogromne. Masz jakies
>> > dane na ten temat? Dzisiaj trafiłem na artykuł, w którym pisali
>> że 25% :-O
> Podlinkujesz?
20%
Co prawda bez źródła tej informacji. Być może na podstawie surowych
danych z CEPIK, a te wiadomo jakie są.
O tu:
https://wyborcza.pl/7,155287,26437641,
zaplacisz-podwojnie-z-opoznienie-badan-technicznych-
auta-kolejna.html#S.
Gospodarka-K.C-B.2-L.1.duzy
--
Pete
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.20 06:59 Budzik
- 28.10.20 06:59 Budzik
- 28.10.20 08:09 JDX
- 28.10.20 09:17 Przemek Jedrzejczak
- 28.10.20 09:40 Kris
- 28.10.20 10:00 K
- 28.10.20 10:02 K
- 28.10.20 10:05 K
- 28.10.20 10:11 K
- 28.10.20 10:12 K
- 28.10.20 10:14 K
- 28.10.20 10:23 K
- 28.10.20 10:34 J.F.
- 28.10.20 11:39 RadoslawF
- 28.10.20 11:43 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?