    From: Michal <s...@d...mailexpire.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Markowy zasilacz wysadził mi korki w mieszkaniu
    Date: Sat, 01 Jun 2013 20:28:41 +0200

    W dniu 2013-06-01 19:23, Jawi pisze:
    > Nie przeceniaj tych Taganów. ;)

    Akurat pytający i ja je mamy, wstaw sobie tu jedną z porządnych marek
    zasilaczy i też będzie dobrze. Zresztą padła wyżej propozycja używki
    Fortrona za 50 zł w cenie połowy tego Tracera.

    > Coś jednak też w tym jest, ja synowi włożyłem do nowej obudowy stary
    > zasilacz 400W choć w obudowie był 450W. Nie dawał rady :) A syn uparł
    > się na konkretną obudowę.

    Ano. Co to za obudowa, że tak go zachwyciła? Te lepsze są w większości
    przypadków bez zasilacza (same blachy) z tendencją do beznarzędziowego
    montowania napędów, co może i jest fajne na początku, za to po paru
    latach jak te nadmiarowe prowadnice na hdd poginą to jest wybitnie
    wpieniające rozwiązanie.

    > Z drugiej strony masz wielką ilość znajomych skoro wkładasz zasiłki
    > które służą bez awaryjnie a ty ciągle wymieniasz te codegeny, deery itd ;)

    Jedna zaprzyjaźniona firma wieloodziałowa robi robotą (bo znajomi
    współwłaściciele o których pisałem są w liczbie szt. 2). Parę lat temu
    ktoś tam wpadł na genialny pomysł zamówienia składaków zamiast
    dotychczas stosowanych Delli. Jak to w takich zestawach przy porządnej
    płycie, RAM, CPU ciągnącego ciut prądu jak C2Q Q6600 jak zwykle są
    najtańsze zasilacze z kompletu z obudową. Pali się toto na potęgę.
    Co ciekawe - wiem tylko chyba o 1 czy 2 padniętych zasilaczach na około
    400-500 komputerów w tych jeszcze starszy Dellach, a to nie są żadne
    Alienware, tylko typowe biurówki Della.

    --
    /MB