  • Data: 2013-06-02 12:36:36
    Temat: Re: Markowy zasilacz wysadził mi korki w mieszkaniu
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-02 07:18, Marcin N pisze:
    > To o mnie?

    Akurat nie - odsyłam do opisu komptera o jakim była mowa w

    > Po pierwsze: jak mam czyścić zasilacz w środku, skoro czyszczenie wiąże
    > się z utratą gwarancji?

    Gwarancję masz na 2 lub 3 lata, potem możesz czyścić do woli. Sam robię
    pierwsze czyszczenie najwcześniej po gwarancji, zazwyczaj po ~5 latach,
    bo po prostu nie trzeba wcześniej. Jeśli w czasie gwarancji
    doprowadziłeś do tego kilograma kurzu w zasilaczu, to ewidentnie
    komputer pracuje w nieopowiednim środowisku/obudowie i nie tylko
    zasilacz będzie miał problemy.

    > Po drugie: zasilacz nie padł od kurzu, tylko od uszkodzonych
    > kondensatorów. Co najmniej dwa z tych największych napuchły.

    Czemu dokładna otulina z kurzu zapewne pomogła - ewentualne zwarcie na
    wilgotnym przy tej pogodzie kurzu albo nawet izolacja cieplna z takiej
    otuliny - elektrolity mogą pracować zazwyczaj do max 105 stopni, lepiej
    mniej.

    > Po trzecie: skoro ten TAGAN jest taki świetny i markowy - to czemu się
    > zepsuł?

    Wsyp kilogram piachu do baku samochodu i narzekaj, że teraz produkują
    badziewne samochody, bo dobry nie powinien się popsuć ;>

    > Po czwarte: nie było żadnej niestabilnej pracy nawet po 12 godzin na dobę.

    Za bardzo się rozemocjonowałeś. Jakbyś śledził wątek wiedziałbyś że mowa
    jest o komputerze w podobnym stanie, ktry ostatnio kupiłem na części i
    szczeka mi opadła jak zobaczyłem go w środku. Poprzedni właściciel to
    20+ letnie dziewczyna.

    --
    /MB