  • Data: 2010-04-01 16:49:15
    Temat: Re: Manualne lampy błyskowe.
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-01 00:32, adam pisze:
    > Użytkownik "cichybartko" napisał
    >
    > Niekoniecznie.
    > Parasolka może narobić zamieszania w pomieszczeniach ze wzgędu na
    > "sianie" światłem dookoła,

    No właśnie w plenerze ten błysk się "rozsiewa" po okolicy i mało co
    dociera do obiektu :).

    > Skoro doświetlanie to pół biedy.
    > Może i dobry młotek podoła, soft 50 x 50 jest nieduży - jeśli ktoś ma
    > takie doświadczenia to mnie skoryguje - ja bym zaryzykował.
    > Pomyślałem, że może wyczaiłeś gdzieś jakiś fajny industrialny obiekt i
    > kombinujesz jak zrobić całe światło najmniejszym kosztem ; )

    Z tym industrialnym wnętrzem jesteś blisko :) bo chciałem się pobawić w
    naśladownictwo Ballena ale też bym chciał liznąć stylistyki glamour w
    plenerze, dziewczęta na łące, te klimaty ;). Faktem jest że chciałbym to
    najtaniej zrobić.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.