  • Data: 2012-05-07 18:30:55
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello anacron,

    Monday, May 7, 2012, 6:15:57 PM, you wrote:

    > Skoro na co dzień mam zazwyczaj +20 do limitu poza zabudowanym i nie raz
    > i nie dwa przez pseudo zabudowany przeleciałem przy 120 bez wypadnięcia
    > z drogi to znaczy, że moja prędkość jest dostosowaną do warunków, czy
    > też, że miałem szczęście? A jeśli uznać, że jednak prędkość była
    > dostosowana, to skąd się wzięły te absurdalne 50 i 70 w miejscach w
    > których ich być nie powinno?

    Ale zacznij odróżniać pojęcia "niedostosowana do warunków jazdy" od
    "wyższa niż dozwolona". Bo różnica jest bardzo istotna. To też różnica
    pomiędzy art. 19 ust. 1 a art. 20 PoRD.

    > No popatrz, a przyczyna moich kolizji były źle działająca sygnalizacja
    > (zielone dla wszystkich kierunków)

    No popatrz, a ja jakoś nie wierze w to zielone we wszystkich
    kierunkach i będe się upierał, że jeden z uczestników jednak wjechal
    na czerwonym.

    [...]

    --
    Best regards,