eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyManipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniachRe: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jo0cvo$rji$1@inews.gazeta.pl> <jo146h$ket$1@inews.gazeta.pl>
    <jo32dp$98i$1@inews.gazeta.pl>
    <4fa52adf$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
    <jo3dg3$2ih$1@inews.gazeta.pl>
    <4fa56423$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <jo3oo8$r0j$1@inews.gazeta.pl>
    <4fa566c1$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <14ur630b1atrx$.1t9ooneipanrz.dlg@40tude.net>
    <4fa648ba$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
    <jo5hps$dde$1@inews.gazeta.pl>
    <4fa64e62$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>
    <jo69qp$alu$1@inews.gazeta.pl> <jo6equ$noi$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Sun, 6 May 2012 22:24:15 +0200
    Message-ID: <16da0ni1qa1wo$.5dtfk8zy29hp$.dlg@40tude.net>
    Lines: 33
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.64.241
    X-Trace: 1336335856 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1221 79.184.64.241:5319
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2447676
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 6 May 2012 20:10:12 +0200, Axel wrote:

    > "LEPEK" <g...@w...pl> wrote in message
    > news:jo69qp$alu$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    >>> W odróżnieniu od powszechnego NIEakceptowania limitów prędkości, zakaz
    >>> jazdy pod wpływem jest w społeczeństwie akceptowany powszechnie.
    >>
    >> Co jest - biorąc pod uwagę podane statystyki - kompletnie nielogiczne. A w
    >> dodatku jesteśmy raczej odosobnieni w swojej okolicy...
    >
    > Logiczne jest, tyle ze dobrze podane statystyki klocilyby sie z
    > twierdzeniem, ze predkosc jest glownym powodem wypadkow. Dlatego podawane sa
    > statystyki z "nadmierna predkoscia" w czym zawiera sie np. wypadniecie na
    > mokrym zakrecie 30-letniego zaporozca bez amortyzatorow jadacego z polowa
    > dopuszczalnej na tym zakrecie predkosci.

    No tak, ale 30-to letnim zaporożcem nadal dało się z zakrętu nie wypaść -
    pod warunkiem zachowania odpowiedniej prędkości, być może nawet niższej niż
    ta ze znaków.

    O tym że winny był stan techniczny pojazdu można moim zdaniem mówić jedynie
    jeżeli ten stan pogorszył się nagle i niespodziewanie przed wypadkiem - jak
    się w samochodzie coś urwało, zawiodły hamulce hamulcowy, opona itp.
    Jeżeli samochód był w obojętnie jak beznadziejnym stanie, ale stabilnym, to
    tu już zadaniem kierowcy jest właśnie dopasować prędkość jazdy również do
    możliwości samochodu.

    Są samochody szybkie i wolne. Jedne ładnie dają się prowadzić przy dużych
    prędkościach, a inne są fatalne. Do tego z wiekiem i standardem utrzymania
    to się zmienia. Nie ma granicy zły/dobry stan.
    Natomiast to on taki jaki jest wyznacza prędkość z którą można się
    poruszać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: