  • Data: 2012-05-06 22:24:24
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-06 19:27, Cavallino pisze:

    > No ba, przecież mógł nie jechać.
    Kwestia dyskusyjna. Milicjant mógł sobie napisać ale tak naprawdę gdyby
    doszło to do sądu to mogła być inna przyczyna. Zarządca drogi odpowiada
    za to co tam się dzieje.

    > Nigdzie nie ma napisane, że za stan drogi odpowiadają drogowcy.
    > Kierowców łatwiej gnębić.

    Właściciel drogi odpowiada za jej stan. Kilka lat temu na drodze
    wojewódzkiej Grójec-Piaseczno dachował Ikarus MZA. Na szczęście było to
    nad ranem i jechał tylko kierowca wiec nikt nie zginął. Przyczyną
    wypadku był oblodzenie drogi i zaniedbanie ze strony zarządcy drogi.
    Odszkodowanie wypłacił ubezpieczyciel drogi. Śledziłem ten wypadek bo
    jadąc później około 8 widziałem ten autobus nadal leżący na dachu.

    > I dopóki tak właśnie będzie, to w żadne niedostosowanie w statystykach
    > nie ma zamiaru wierzyć.

    Mi się wydaje że to kwestia determinacji poszkodowanego. W swojej
    kilkunastoletniej "karierze" kierowcy dwukrotnie, raz podczas kolizji a
    raz w trakcie wypadku policja orzekała na miejscu moją winę która
    później w sądzie okazywała się winą "tamtego".

    Rafał