eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyManipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniachRe: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
  • Data: 2012-05-07 00:31:22
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 6 May 2012 22:13:06 +0200, Akarm napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> No widzisz, i wtedy wlasnie policjanci wpisuja "debil nie potrafil
    >> dopasowac predkosci do umiejetnosci i warunkow" I czyz to nie jest prawda
    >> ?
    >
    > Kiedy łajza wjedzie na czołowe zderzenie podczas wyprzedzania to też wpisać
    > można:
    >> "debil nie potrafil podasowac predkosci do umiejetnosci i warunkow". I
    >> czyz to nie jest prawda ?

    Ale wtedy sie wpisuje "nieprawidlowe wyprzedzanie"

    > Właśnie o tym pisałem. Nie ma wypadków spowodowanych przez niedostosowanie
    > prędkości. Wypadki powodują debile bez wyobraźni. Taki niedorozwój uważa, że
    > skoro zawsze mu uciekają z czołówki, to nadal może wyprzedzać na trzeciego.

    A jesli wylecial z zakretu to co zawiodlo ?

    > Skoro nie miał wypadku podczas pisania sms, to nie widzi podstaw, żeby nie
    > używać telefonu podczas jazdy. Skoro setki razy wyprzedzał pod górę na
    > podwójnej ciagłej i nikt z przeciwka nie jechał, to po co zawracać sobie
    > głowę takimi duperelami. Itd... :(

    No, tak prawde mowiac to miedzy "wyprzedzal pod gore na podwojnej ciaglej",
    a miejscem niebezpiecznym jest pewna roznica.

    > Do tego kretyni uważają, że skoro "władza" oświadcza, że wypadki powoduje
    > "nadmierna prędkość", to należy w to wierzyć i te brednie powtarzać. A
    > policja czai się z radarami, bo najłatwiej.

    No ale widzisz, w odroznieniu od zbiorowej madrosci PMS, czy wrazeniu po
    obejrzeniu paru wywiadow z policjantami w raporcie jest wyszczegolnionych
    wiecej przyczyn. Np.

    "Główne przyczyny wypadków _na_prostych_odcinkach_ to:
    - niedostosowanie prędkości do warunków ruchu - 4 919 wypadków,
    - nie udzielenie pierwszeństwa przejazdu - 2 483 wypadki,
    - nieprawidłowe zachowanie się wobec pieszego - 2 319 wypadkó
    - nieprawidłowe wyprzedzanie - 1445 wypadkow
    - nie zachowanie bezpiecznej odległości między pojazdami - 1 474 wypadki"

    I to mi wyglada dosc wiarygodnie. Choc oczywiscie moga byc nieprawidlowe
    klasyfikacje. Np wyprzedzam zima, wpadam w poslizg, krece pirueta i robie
    dzwonka, to co to jest ? A wiem, kiepska wyobraznia :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: