  • Data: 2012-05-06 23:54:42
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 06 May 2012 22:24:24 +0200, The_EaGle napisał(a):

    > Właściciel drogi odpowiada za jej stan. Kilka lat temu na drodze
    > wojewódzkiej Grójec-Piaseczno dachował Ikarus MZA. Na szczęście było to
    > nad ranem i jechał tylko kierowca wiec nikt nie zginął. Przyczyną
    > wypadku był oblodzenie drogi i zaniedbanie ze strony zarządcy drogi.
    > Odszkodowanie wypłacił ubezpieczyciel drogi. Śledziłem ten wypadek bo
    > jadąc później około 8 widziałem ten autobus nadal leżący na dachu.

    A to ciekawe. Bo to chyba pierwszy przypadek gdy za zime poniosl
    odpowiedzialnosc zarzadca drogi. Ktory chyba wcale nie ma obowiazku
    odsniezania (kto uwaza inaczej niech przepis poda).
    A sady z przyjemnoscia twierdza ze kierowca "niedostosowal"

    Czyzby aby urzedy sie nie dogadaly ze tak dla miasta bedzie najtaniej ?

    J.