  • Data: 2012-05-06 22:13:06
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "Akarm" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1p92rz6ymehp8.kxdaffoez7v6.dlg@40tude.net...

    > No widzisz, i wtedy wlasnie policjanci wpisuja "debil nie potrafil
    > podasowac predkosci do umiejetnosci i warunkow" I czyz to nie jest prawda
    > ?

    Kiedy łajza wjedzie na czołowe zderzenie podczas wyprzedzania to też wpisać
    można:
    > "debil nie potrafil podasowac predkosci do umiejetnosci i warunkow". I
    > czyz to nie jest prawda ?

    Właśnie o tym pisałem. Nie ma wypadków spowodowanych przez niedostosowanie
    prędkości. Wypadki powodują debile bez wyobraźni. Taki niedorozwój uważa, że
    skoro zawsze mu uciekają z czołówki, to nadal może wyprzedzać na trzeciego.
    Skoro nie miał wypadku podczas pisania sms, to nie widzi podstaw, żeby nie
    używać telefonu podczas jazdy. Skoro setki razy wyprzedzał pod górę na
    podwójnej ciagłej i nikt z przeciwka nie jechał, to po co zawracać sobie
    głowę takimi duperelami. Itd... :(
    Do tego kretyni uważają, że skoro "władza" oświadcza, że wypadki powoduje
    "nadmierna prędkość", to należy w to wierzyć i te brednie powtarzać. A
    policja czai się z radarami, bo najłatwiej.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl