  • Data: 2012-05-06 19:13:19
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 May 2012 12:44:07 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Odpisałem już Shrekowi, nie będę powtarzać.
    > W każdym razie zero tolerancji to ma być, ale dla łupienia kierowców pod
    > byle pretekstem.

    Ale czemu pod pretekstem alkoholu maja lupic ? Sprzeciw :-)

    > Np. źle wyprofilowany zakręt, dziury w asfalcie,

    Stalo przed nim 50 ? Stalo :-)

    >awaria samochodu,

    Ladnych pare lat juz jezdzisz - ile razy ci sie zepsul samochod tak zeby
    byla sytuacja niebezpieczna ?

    > zagapienie się kierowcy.

    A jakby tak jechal wolniej ... :-)

    > Zresztą - ja niedostosowania prędkości nie zwalczam, co więcej, też uważam,
    > że powinno być karane i to surowo.
    > Tyle, że odróżniam ją zdecydowanie od przekroczenia kretyńskiego limitu,
    > Tobie się to pozajączkowało.

    Czyli co - mandaty za przekroczenie predkosci likwidujemy, ale za stluczki
    i skoszone slupki rok wiezienia bez zawiasow ? Surowo to surowo :-)

    J.