  • Data: 2012-05-06 19:23:10
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1d6v8mi2tgbuv.1uz1kwk59bvfy.dlg@40tude.
    net...

    > Ale czemu pod pretekstem alkoholu maja lupic ?

    Żeby pojeby które nie mają autohamulców się przestraszyły i bały się chlać
    przed jazdą.

    > Stalo przed nim 50 ? Stalo :-)

    A nie miało stać, tylko zakręt miał być zrobiony prawidłowo.

    > Ladnych pare lat juz jezdzisz - ile razy ci sie zepsul samochod tak zeby
    > byla sytuacja niebezpieczna ?

    Mnie osobiście mógł raz, na szczęście zorientowałem się zawczasu (gumiarze
    nie dokręcili śrub przy zmianie kół).
    Ale widziałem na własne oczy, jak na dwupasmówce spod Żuka wyjechało jego
    własne koło......

    > A jakby tak jechal wolniej ... :-)

    Albo PKS-em....

    > Czyli co - mandaty za przekroczenie predkosci likwidujemy

    Nie, likwidujemy limity w istniejących wysokościach.
    Oraz władzę drogowców do nadużywania znaków z nimi.

    >, ale za stluczki
    > i skoszone slupki rok wiezienia bez zawiasow ?

    Za słupki?
    Bez jaj.