  • Data: 2012-05-06 19:49:20
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 May 2012 19:23:10 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Żeby pojeby które nie mają autohamulców się przestraszyły i bały się chlać
    > przed jazdą.

    A pojeby co jezdza 200 po autostradzie czy 100 po miescie nie powinny sie
    bac ? :-P

    > A nie miało stać, tylko zakręt miał być zrobiony prawidłowo.

    Ale na razie stalo 50, wiec czyja wina ?

    > Mnie osobiście mógł raz, na szczęście zorientowałem się zawczasu (gumiarze
    > nie dokręcili śrub przy zmianie kół).
    > Ale widziałem na własne oczy, jak na dwupasmówce spod Żuka wyjechało jego
    > własne koło......

    A ile razy widziales rozbite auto ?

    > Nie, likwidujemy limity w istniejących wysokościach.
    > Oraz władzę drogowców do nadużywania znaków z nimi.

    minimalne 70 na drogach krajowych wpisane do konstytucji ? Popieram.

    > Za słupki? Bez jaj.

    Skoro skosiles, to znaczy ze niedostosowales predkosci.
    A przeciez postulowales surowe kary za niedostosowanie.
    A gdyby tam wasz synek bawil sie na lace za slupkiem ? :-)

    Kara musi byc tak wysoka, zebys sie bal niedostosowac, to jaka proponujesz?
    dwa lata bez PJ, konfiskata samochodu ?
    Pod warunkiem ze warty ponad 50 tys, bo po co kupiles tego starego zloma ?
    :-)

    J.