  • 111. Data: 2014-03-22 18:14:51
    Temat: Re: Mandaty
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-22 16:08, Użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 22 Mar 2014 06:58:11 -0700 (PDT), k...@g...com
    >
    > Tylko wiesz - system na PRL byl taki, ze sprzataczka zarabiala
    > powiedzmy 3 tys, a dyrektor firmy 12.
    > Policjanci strasnie wielkich zarobkow nie mieli, predzej mogli liczyc
    > na sluzbowe mieszkanie i talon na Rubina ...

    Zdziwił byś się.
    Wiele było przypadków gdzie trzeba było podać wysokość zarobków.
    Mundurowi nie podawali tylko pisali żeby naliczyć najwyższe
    opłaty. Tak np. przy opłatach za przedszkole dzieciaka.
    Zarobków w policji nie znałem, znałem zarobki podoficerów
    w wojsku, w porównaniu do cywilnych pensji to był kosmos.
    Dosłownie.
    Wedle niesprawdzonej plotki milicja zarabiała jeszcze więcej
    od wojska.

    Pozdrawiam

  • 112. Data: 2014-03-22 18:22:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Mar 2014 12:00:12 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    owe/302105,Jaka-jes

    > Nie bądz naiwny - poszukaj głębiej, jaka to UCZCIWOSC bije ze stróżów prawa
    > przy liczeniu tego ostatniego wynagrodzenia.

    Byc moze, ale o co chodzi - skoro my sie domagamy interpretacji na
    swoja korzysc, to i oni maja prawo :-)

    Durny ten kto nie wpisal "sredniego z ostatnich 12 miesiecy", albo
    "zasadniczego, bez nagrod"

    > Wszelkie nagrody, okolicznościówki etc akurat wypadają w tamtym czasie.

    Zaraz zaraz - i to tak znajomi kumulja wszystkie mozliwe wyplaty na
    jeden miesiac, czy funkcjonariusz sam dba, zeby zwolnienie zlozyc
    zaraz po wyplacie trzynastki ?

    > Przynajmniej tak było kilka lat temu - czy to się zmieniło? Nie wiem.
    > Czy to niezgodne z prawem? Nie wiem - na pewno jest to naciąganie prawa.
    > Czy to etyczne - pozostawie bez komentarza...

    Ale sam to bys uwazal ze "co nie jest zabronione, to jest dozwolone"
    :-)

    J.

  • 113. Data: 2014-03-22 18:25:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...
    > Dnia Sat, 22 Mar 2014 06:58:11 -0700 (PDT), k...@g...com
    >
    > Tylko wiesz - system na PRL byl taki, ze sprzataczka zarabiala
    > powiedzmy 3 tys, a dyrektor firmy 12.

    Czyli prawidłowo, oby i teraz tak było na państwowwych posadkach.
    Zazwyczaj robota tej sprzątaczki i tak była proporocjonalnie więcej warta i
    przynajmniej wymierna.

  • 114. Data: 2014-03-22 18:28:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    t...

> [...]
    >
    > Zaraz zaraz - i to tak znajomi kumulja wszystkie mozliwe wyplaty na
    > jeden miesiac, czy funkcjonariusz sam dba, zeby zwolnienie zlozyc

    To pierwsze.
    Przełożeni zazwyczaj.

  • 115. Data: 2014-03-23 00:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zaraz zaraz - i to tak znajomi kumulja wszystkie mozliwe wyplaty na
    > jeden miesiac, czy funkcjonariusz sam dba, zeby zwolnienie zlozyc
    > zaraz po wyplacie trzynastki ?

    Ty naprawde nie znasz tego zjawiska ze pytasz?

  • 116. Data: 2014-03-24 09:44:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Mar 2014 13:38:26 +0100, w <lgengg$hbn$1@node2.news.atman.pl>, "Ergie"
    <e...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "BaX" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Moi znajomi policjanci są innego zdania, a pojawiające się co jakiś czas w
    > sieci skargi policjantów "zsyłanych"za karę do suszenia tez przeczą Twojej
    > tezie.

    Tzn. - suszenie jest przykrą robotą czy miłą odmianą?

  • 117. Data: 2014-03-24 11:15:51
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Tzn. - suszenie jest przykrą robotą czy miłą odmianą?

    Może dla kogoś jest to miła odmiana (szczególnie w czasie deszczu o 4 w
    nocy) ludzie lubią różne dziwactwa :-)
    Dla moich znajomych jest to zsyłka, a skargi innych policjantów
    potwierdzają, że nie tylko dla nich.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 118. Data: 2014-03-24 11:47:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

> [...]
    >Zarobków w policji nie znałem, znałem zarobki podoficerów
    >w wojsku, w porównaniu do cywilnych pensji to był kosmos.

    Watpie. Ewentualnie czegos nie uwzgledniles. Szczegolnie ze
    podoficerom ... choc sierzanci to i w US Army przyzwoicie zarabiaja.

    Mialem kolege z rodziny wojskowej, nie wyroznial sie jakos kosmicznie
    funduszami.
    Az tato pojechal na wzgorza Golan i przywiozl troche dolarow ... i
    dalej sie nie wyroznial, bo rozsadny Polak dolary odkladal na czarna
    godzine.

    >Wedle niesprawdzonej plotki milicja zarabiała jeszcze więcej
    >od wojska.

    Czyli wojsko zarabialo mniej od milicji :-)

    J.

  • 119. Data: 2014-03-24 17:11:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-24 11:47, Użytkownik J.F napisał:

> [...]
    > Az tato pojechal na wzgorza Golan i przywiozl troche dolarow ... i dalej
    > sie nie wyroznial, bo rozsadny Polak dolary odkladal na czarna godzine.

    Jak miał inteligentnych rodziców to zadbali aby się nie wyróżniał.
    Kretynizmem jest i było rozpieszczanie smarkacza.
    Patrz na wyposażenie mieszkania, posiadany samochód, altanki
    nadziałce czy jakieś domki letniskowe. Jeśli nie przepił
    (a spory procent wydawał na przelew) to różnice były.

    > Czyli wojsko zarabialo mniej od milicji :-)

    Płatne mieli od faktu kto bardziej utrwala władze ludową.
    Na szczycie było UB i podobne służby, potem milicja a na
    dole wojsko.

    Pozdrawiam

  • 120. Data: 2014-03-24 17:43:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Jak miał inteligentnych rodziców to zadbali aby się nie wyróżniał.
    >Kretynizmem jest i było rozpieszczanie smarkacza.
    >Patrz na wyposażenie mieszkania, posiadany samochód, altanki

    Mieszkanie mieli duze, ladne ... i sluzbowe, samochod to miewali i
    zwykli ludzie,
    wyposazenie ... mial trzy pralki miec czy kupowac kuchenke z pewexu ?
    Czy kafelki od podlogi do sufitu klasc w lazience ... sluzbowej ?

    >nadziałce czy jakieś domki letniskowe. Jeśli nie przepił
    >(a spory procent wydawał na przelew) to różnice były.

    Wojsko, musial pic :-)

    J.