  • 121. Data: 2014-03-24 19:26:59
    Temat: Re: Mandaty
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Może dla kogoś jest to miła odmiana (szczególnie w czasie deszczu o 4 w
    > nocy) ludzie lubią różne dziwactwa :-)
    > Dla moich znajomych jest to zsyłka, a skargi innych policjantów
    > potwierdzają, że nie tylko dla nich.

    Nie dostają łapówek ? Najmniejsza rozsądna to jakieś 50zł. Codziennie ...

  • 122. Data: 2014-03-24 19:35:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w
    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>
    > Może dla kogoś jest to miła odmiana (szczególnie w czasie deszczu o
    > 4 w nocy) ludzie lubią różne dziwactwa :-)

    Glina na deszczu rozmieka a nie suszy :-)
    Ale lepiej chyba siedziec w cieplym radiowozie, niz w deszcz piechota
    osiedle patrolowac.

    >Nie dostają łapówek ? Najmniejsza rozsądna to jakieś 50zł. Codziennie

    I codziennie ryzyko. A tu teraz kazdy ma komorke z dyktafonem, w
    samochodzie moze kamery - myslisz ze dlugo tak bedzie mozna zbierac
    zanim sie na jakiegos "kabla" nie trafi ?

    J.

  • 123. Data: 2014-03-24 19:44:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    kiedy ostatnio dałeś łapówkę?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 124. Data: 2014-03-24 19:59:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    Dnia pięknego Mon, 24 Mar 2014 19:26:59 +0100 osobnik zwany John
    Kołalsky
    >kiedy ostatnio dałeś łapówkę?

    Spojrz na ilosc tych mandatow - 1.4mln.
    tak jakos 1 na 14 samochodow - kierowca placi srednio co 14 lat, to
    jak czesto moze dac w lape ?

    No dobra, niektorzy placa czesciej :-)

    J.

  • 125. Data: 2014-03-24 20:25:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Mar 2014 19:59:45 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

> [...]
    >
    > Spojrz na ilosc tych mandatow - 1.4mln. tak jakos 1 na 14 samochodow -
    > kierowca placi srednio co 14 lat, to jak czesto moze dac w lape ?

    zakładam, że John nie wyssał tych łapówek z palca. Więc albo daje albo
    bierze :)

  • 126. Data: 2014-03-24 21:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ergie e...@s...pl ...

    > Może dla kogoś jest to miła odmiana (szczególnie w czasie deszczu o 4 w
    > nocy) ludzie lubią różne dziwactwa :-)

    Widziałes kiedys policje z suszarka o 4 rano?

  • 127. Data: 2014-03-24 22:26:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > kiedy ostatnio dałeś łapówkę?

    Myślisz, że właśnie wtedy dostali ?

  • 128. Data: 2014-03-24 23:09:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Mar 2014 22:26:55 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Myślisz, że właśnie wtedy dostali ?

    to co? dajesz,bierzesz czy zmyślasz?

  • 129. Data: 2014-03-25 11:28:24
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    7.0.0.1...

    > Widziałes kiedys policje z suszarka o 4 rano?

    Widziałem. Nawet z nudów mnie kontrolowali.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 130. Data: 2014-03-25 19:43:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-24 17:43, Użytkownik J.F napisał:

    > Mieszkanie mieli duze, ladne ... i sluzbowe, samochod to miewali i
    > zwykli ludzie,
    > wyposazenie ... mial trzy pralki miec czy kupowac kuchenke z pewexu ?
    > Czy kafelki od podlogi do sufitu klasc w lazience ... sluzbowej ?

    Na samym mieszkaniu mieli sporo do przodu skoro służbowe.
    Zgadza się że nie tylko oni mieli samochody ale oni miewali te lepsze
    (zamiast syrenek i maluchów) dodatkowo jak przeciętniak dorobił
    się samochodu to mu nie starczało na domek letniskowy i podobne.

    > Wojsko, musial pic :-)

    Fakt, tyle że jedni potrafili przepić wszystko czy prawie
    wszystko a inni nie.