    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandat za parkowanie, czy słuszny?
    Date: Sat, 16 Oct 2010 19:58:53 +0200

    Filip KK w <news:i9cnse$qe5$1@news.task.gda.pl>:

    > To źle wywnioskowałeś. Bo gdybym wiedział, że tam się płaci, to bym tam
    > nie postawił albo bym wniósł opłatę paru złotych. Bez przesady! Zawsze
    > tam stawiałem auto i nigdy nie było parkometru.

    <http://www.gdansk.pl/komunikacja,629,15004.html>

    "Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku informuje, że od dnia 4 kwietnia 2010r.
    ulega zmianie oznakowanie strefy płatnego parkowania w Gdańsku Wrzeszczu.

    Znaki drogowe rozpoczynające strefę płatnego parkowania D-44 zostaną
    umieszczone tylko na wjeździe do strefy, znaki kończące strefę D-45 zostaną
    umieszczone tylko na wyjeździe ze strefy (dotychczas znaki te ustawione były
    w wybranych miejscach wewnątrz strefy)."

    Coś pisałeś o znajomości PoRD, o tak: "Jeśli udzieliłeś takiej odpowiedzi
    uzasadnij proszę, że nie znam prawa przepisów ruchu drogowego"

    Nie trzeba uzasadniać, że nie znasz przepisów dotyczących ruchu drogowego,
    tak na marginesie to na nie składa się nie tylko ustawa PoRD, ale i
    rozporządzenia wydane na jej podstawie, a w jednym z nich stoi:
    § 58.
    4. Znak D-44 "strefa parkowania" oznacza wjazd do strefy, w której za postój
    pojazdu jest pobierana opłata.

    Chciałeś powiedzieć, że od kwietnia nie wyjeżdżałeś poza strefę, czy, że nie
    patrzysz na znaki?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]