  • Data: 2010-10-16 20:28:23
    Temat: Re: Mandat za parkowanie, czy słuszny?
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Filip KK <n...@n...pl> napisał(a):

    > To źle wywnioskowałeś. Bo gdybym wiedział, że tam się płaci, to bym tam
    > nie postawił albo bym wniósł opłatę paru złotych. Bez przesady! Zawsze
    > tam stawiałem auto i nigdy nie było parkometru.
    Hmm, przeczytaj jeszcze raz powyzsze, nie napisalem ze zrobiles to specjalnie,
    tylko ze myslales ze znalazles fajne miejsce gdzie sie nie placic, wiedzac ze
    dookola placic trzeba.
    Natomiast wypowiedz z stylu "zawsze..." to brzmia jak tlumaczenia pewnego
    woznicy, ktory skrecal w lewo z szosy i mu furmanke tir rozjechal. "panie, ja
    tutaj zawsze od 40 lat do domu skrecam i jeszcze mi nigdy zaden duren nie
    wjechal".
    Nic personalnego. Ale skoro stoi parkomat i masz bilet za szyba, to znaczy ze
    trzeba bylo zaplacic. Jak zauwazyles pewnie z ilus juz postow, grupa nie
    bardzo ciebie broni w tym temacie. Za niewiedze tez trzeba placic, to cenne,
    ale skuteczne lekcje.

    --
    pozdr
    Bruno