  • Data: 2010-10-16 21:51:17
    Temat: Re: Mandat za parkowanie, czy słuszny?
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-16 20:32, Przemek V pisze:

    > Znajdź mapę strefy i zobacz czy jest do niej jakiś wjazd na którym nie ma
    > znaku, że właśnie wjeżdżasz do strefy płatnego parkowania. Zrób dokumentację
    > foto lub wideo i idź z tym do straży miejskiej. Obawiam się tylko, że
    > takiego miejsca nie znajdziesz.

    Zrobiłem fotki..

    Proszę, wjazd do teoretycznej strefy parkowania płatnego:
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/1.jpg
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/2.jpg
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/3.jpg
    i na końcu wygląda to tak:
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/4.jpg
    W tym miejscu stałem, tu gdzie ten lanos.

    Robiąc zdjęcie to:
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/1.jpg odwracam się o 180 stopni
    i robię drugie zdjęcie, gdzie wyraźnie strefa płatnego parkowania jest
    oznakowana (jej początek, parkometr i koniec)
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/5.jpg

    Co Ty na to?