    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandat za parkowanie, czy słuszny?
    Date: Sat, 16 Oct 2010 17:40:21 +0200

    W dniu 2010-10-16 17:24, P.B. pisze:

    > Ale nie w całej Gdyni. Tak jak nie w całym Gdańsku parkowanie jest płatne.
    > Na jednych ulicach jest, na innych nie.

    Ok, reasumując to co tu napisaliście:
    Strefa pp nie musi być oznakowana żadnymi znakami.

    Czyli wynika z tego, że jak na Grunwaldzkiej postawią parkometr, to
    będzie trzeba w nim uiszczać opłatę niezależnie gdzie się postawi
    samochód, na całym odcinku z Gdańska do Sopotu... I żeby zaparkować w
    Oliwie, trzeba będzie jechać do Gdańska głównego, żeby sprawdzić czy oby
    na pewno nie postawili w dniu dzisiejszym jakiegoś parkometru.

    Na pewno nie zgadzam się z Waszymi opiniami, że ja niby złamałem prawo
    (bo nie czytam codziennie informacji przed zaparkowaniem pojazdu, czy
    nie została jakaś uchwała wypuszczona). Zamierzam walczyć z nimi. Dla
    zasady. Według kodeksu drogowego art.13b pkt 6 można przeczytać, że
    strefa winna być oznakowana albo wyznaczone linie parkowania. Jeżeli
    czegoś takiego nie widzę, to nie płacę za parkowanie, proste.