eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów przez policjantówRe: Mandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów przez policjantów
    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów
    przez policjantów
    Date: Mon, 23 Jul 2012 16:27:03 +0200

    > Wiadomo - wykroczenie ewidentne. Przyjmujemy mandat. Ale co dalej ?
    > Kierujemy "i vice versa" wniosek do sądu o ukaranie policjantów którzy
    > nas zatrzymali ?

    Rozumiem o co chodzi, mijałeś ich, więc mieli do nadrobienia sporo i
    żeby dojechać musieli nie widząc potencjalnego sprawcy nieźle
    podpierdalać. Tylko obawiam się, że w tym chorym kraju nic im nie
    zrobią. Zgłosiłem przejazd nieoznakowanego radiowozu ewidentnie n a
    czerwonym, zaniosłem nagranie video i co? I policjant mandatu nie
    przyjął, tylko sprawa trafi do sądu, który to - mogę się założyć -
    sprawce wykroczenia uniewinni. Nagranie pokazuje, że spieszyło się im do
    maca na tortille, ale zapewne konieczność regularnego odżywiania się
    funkcjonariuszy będzie wystarczającym uzasadnieniem, aby policjanta
    kierowcę uniewinnić.