eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów przez policjantówRe: Mandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów przez policjantów
  • Data: 2012-07-21 00:15:31
    Temat: Re: Mandat z wideorejestratora w sytuacji ewidentnego łamania przepisów przez policjantów
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasio" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:juce3r$92v$1@node2.news.atman.pl...
    > Stania z suszarką na autostradzie nie skomentuje, bo nawet psy nie są aż
    > tak głupie, żeby wpaść na taki pomysł.

    Ależ są - a przynajmniej byli, ja dostałem w 1998 mandat właśnie na
    autostradzie (na ograniczeniu do 100, które bez żadnego poważnego powodu po
    prostu pojawiło się (prosty odcinek na niewielkim wzniesieniu, żadnych
    robót, zwężenia, oblodzenia itp.) Jeden radiowóz stał jakies 300 metrów za
    drugim na pasie awaryjnym, pies z tego pierwszego machał, ten z drugiego
    wypisywał mandaty i pokazywał pomiar z suszarki. Psiarnia z Katowic.
    Faktem jest, że potem nigdy mi się to nie zdarzyło, poza kilkoma psami na
    motocyklach, którzy mnie wyprzedzili nie spotykałem ich na autostradach.

    --
    Yogi(n)