  • 31. Data: 2011-05-24 06:19:50
    Temat: Re: Mam nowa konstelacje.
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Nostradamus" napisał w wiadomości grup
    > Skąd ty skutecznie go wywlekasz. Skończ już bo i ty tam wylądujesz.

    Czytaj wątek - Andrzej już mi o tym wspomniał.
    Poza tym grzeczność wymaga, by zaimki osobowe pisywać wielkimi literami.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 32. Data: 2011-05-24 06:35:42
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 24 May 2011 08:04:58 +0200, Nostradamus napisał(a):

    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Skąd ty skutecznie go wywlekasz. Skończ już bo i ty tam wylądujesz.

    zapewniam iż sa sposoby konfiguracji KF ze zadne wyciaganie nie ma miejsca.
    Ja osobiscie KF w ogóle nie używam ale ja masz taka potrzebe to wycinać
    posty po References też sie da.
    Znaczy być może bedziesz musiał zmienić czytnik :D

  • 33. Data: 2011-05-24 07:43:41
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Tam nie jest tak strasznie jak sie niektorym wydaje.
    > Jest to jedno z piekniejszych miejsc na ziemi.

    Chciałeś powiedzieć BYŁO. Dopóki nie pojawił się tam:
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 34. Data: 2011-05-24 08:20:46
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 3:43 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Chciałeś powiedzieć BYŁO. Dopóki nie pojawił się tam:
    > Ziggy Photo - Professional photographerhttp://www.ziggyphotoonline.com/

    Chciales sobie ULZYC. Zwal wiec jeszzcze sobie gruche, aby zupelnej
    ulgi doznac.

    --------

  • 35. Data: 2011-05-24 10:09:13
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Po trzecie ja cie nie wyzywam,

    Tak, nie wyzywasz go:
    "Nie pierwszy raz robisz z siebie imbecyla i zapewne nie
    ostatni."

    > ...tylko stwierdzam fakt, ze jestes
    > niewydolny umyslowo a okreslenia ktorych uzylem to wlasnie
    > synonimy
    > tego stwierdzenia.

    Tak, tyle ze ze wzgledu na negatywne znaczenie synonim ten
    jest obecnie nieuzywany. M.in. dlatego ze jest wlasnie
    postrzegany jako obrazliwy...
    Ale moze w "juesej" mówienie do kogos per imbecyl jest w
    dobrym tonie. Co zreszta by tlumaczylo Twoje zachowanie...

  • 36. Data: 2011-05-24 10:11:29
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Chciales sobie ULZYC.

    Znam ciekawsze sposoby ulżenia sobie niż kopanie się z
    trollem ;-)

    > Zwal wiec jeszzcze sobie gruche, aby zupelnej
    > ulgi doznac.

    W przeciwieństwie do Ciebie wolę bzykać panienki niż walić
    gruchę...

  • 37. Data: 2011-05-24 11:41:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 6:11 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Znam ciekawsze sposoby ul enia sobie ni kopanie si z
    > trollem ;-)

    Wlasnie widac jak z tych sposobow ulzenia sobie korzystasz.
    Ja lubie kopac trolli wiec to robie.

    > W przeciwie stwie do Ciebie wol bzyka panienki ni wali
    > gruch ...

    W przeciwienstwie to ja nawet bzykalem takie panienki jak twoja
    mamusia.
    Jest wiec jakas szansa, ze twoja tez moglo spotakac takie szczescie.

    -----

  • 38. Data: 2011-05-24 17:59:53
    Temat: [OT] Re: Mam nowa konstelacje.
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "...::QRT::..." napisał:

    > Znaczy być może bedziesz musiał zmienić czytnik :D

    Kiedyś zniechęciłem się do 40tude_Dialog i wróciłem do OE. Sporo ludzi
    również zeń korzysta i to nie jest powód, żeby im uprzykrzać życie
    wyciągając g... z KF. Jest to zwykłe świństwo. Nostradamus jeszcze ostrzega,
    ja już mam dosyć i każdą świnię od razu ładuję do szamba. Niestety w
    przypadku OE trzeba to robić osobiście. Jest to jedyny skuteczny(?) sposób.
    :(

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 39. Data: 2011-05-24 21:20:47
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl>

    Panowie, trochę opamiętania. To co wypisujecie - nieuchodzi, nieuchodzi.
    Ja rozumiem, że w każdej "klasie" musi być tzw. Mały Jasio, z którego
    wszyscy się śmieją, dogryzają mu, niszczą na każdym kroku. Wtedy "klasa"
    czuje się jakby ciut lepiej, bo przecież ONI nie są tacy jak ten Jasio.
    Gdyby nie było TEGO Jasia, znaleziono by innego, bo społeczność lubi się
    dystansować, poprawiając sobie tym samopoczucie.
    Jest to niezbyt ładne i miłe, już lepiej wdać się w dysputy w stylu MA i
    mg, też poprawiają samopoczucie uczestnikom ;-) a są "wzniośle
    kulturalne". :-)

    --
    Anna N.

  • 40. Data: 2011-05-24 22:39:30
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Jest to niezbyt ładne i miłe, już lepiej wdać się w dysputy w stylu MA i
    > mg, też poprawiają samopoczucie uczestnikom ;-) a są "wzniośle
    > kulturalne". :-)

    Widzę, że stanąłem ci w gardle. No co chcesz?

    marek