  • 41. Data: 2011-05-24 22:48:58
    Temat: Re: Mam nowa konstelacje.
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-25 00:39, marek augustynski pisze:

    > Widzę, że stanąłem ci w gardle. No co chcesz?
    >
    > marek

    Mnie w gardle? Zbyt pochlebiasz sobie.

    --
    z wyrazami szacunku
    Anna N.

  • 42. Data: 2011-05-24 22:53:08
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    On 25 Maj, 00:48, Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Mnie w gardle? Zbyt pochlebiasz sobie.

    Nie pieprz. Nie mam pięciu lat.

    marek

  • 43. Data: 2011-05-25 07:37:07
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 25 Maj, 00:53, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Nie pieprz. Nie mam pięciu lat.

    > marek

    Jak sie odzywasz do kobiety ?!
    Ma racje . Wasz belkot z mg. nie wnosi nic pozytecznego
    o aparatach. Mozecie sobie popisac prywatnie, ze swoimi slownikami
    pod reka.
    StaM

  • 44. Data: 2011-05-25 08:18:56
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 25, 3:37 am, StaM <k...@y...com> wrote:

    > Jak sie odzywasz do kobiety ?!
    > StaM

    To jest jakis pederasta pod damskim nickiem.
    Nie daj sie tak latwo nabierac, nie badz naiwny.
    Jakbys chcial "tego kobiete" wymacac, to poczulbys kutasa w reku.
    Zanim sie zblaznisz odpisujac mi, to wczesniej go zapytaj o jego plec.

    -----
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 45. Data: 2011-05-25 11:50:24
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-25 10:18, Zygmunt Dariusz pisze:

> [...]
    > Jakbys chcial "tego kobiete" wymacac, to poczulbys kutasa w reku.
    > Zanim sie zblaznisz odpisujac mi, to wczesniej go zapytaj o jego plec.

    Szanowny Zygmuncie, Dariuszu, Ziggi, czy też jak Ci tam inaczej,
    rozczarowałeś mnie bardzo tą swoją wypowiedzią. Sądziłam, że jednak
    jesteś inny, że mylą się ci, którzy traktują Cię jak tego Jasia o którym
    napisałam wyżej. Pomyliłam się, wstyd mi.

    --
    Anna N.

  • 46. Data: 2011-05-25 11:54:30
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-25 00:53, marek augustynski pisze:

    > Nie pieprz. Nie mam pięciu lat.
    >
    > marek

    Marku Augustyński, wbrew pozorom, które stwarzasz podczas dyskusji,
    jesteś niestety prostakiem z wielkim mniemaniem o sobie. Szkoda :-(

    --
    Anna N.

  • 47. Data: 2011-05-25 13:41:29
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    On 25 Maj, 13:54, Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Marku Augusty ski, wbrew pozorom, kt re stwarzasz podczas dyskusji,
    > jeste niestety prostakiem z wielkim mniemaniem o sobie. Szkoda :-(

    Masz mi coś do powiedzenia to mi powiedz a nie gadaj bzdur.

    marek

  • 48. Data: 2011-05-25 16:02:20
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > W przeciwienstwie to ja nawet bzykalem takie panienki jak
    > twoja
    > mamusia.
    > Jest wiec jakas szansa, ze twoja tez moglo spotakac takie
    > szczescie.

    Frajerzyno jeden, chyba zbyt wysoko oceniasz swoja osobe. Co
    akurat jest zrozumiale w przypadku twojego schorzenia.
    Akurat moja mamusia nie chcialaby nawet zebys buty jej
    czyscil. Zakladajac ze potrafisz to robic...

  • 49. Data: 2011-05-25 16:14:02
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 25, 12:02 pm, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Frajerzyno jeden, chyba zbyt wysoko oceniasz swoja osobe. Co
    > akurat jest zrozumiale w przypadku twojego schorzenia.
    > Akurat moja mamusia nie chcialaby nawet zebys buty jej
    > czyscil. Zakladajac ze potrafisz to robic...

    Sadzac po zawzietosci z jaka ze mna dyskutujesz, to wyglada jakbys
    mial moje geny.
    Moze niedlugo zaczne sie zwracac do ciebie, synu.
    W kazdym razie, buziaczki dla mamusi.
    Mysle, ze jest napewno fajna.
    Tylko syna ma takiego niewydazonego, podobnego do mnie.
    Jak wiecej podyskutujemy, to sie bardziej podszkolisz w pyskowkach i
    bedziesz jaeszcze bardziej podobny do mnie.
    Juz sie ciesze z tego powodu.
    No to do nastepnego.
    Bede staral sie pamietac, zeby buziaki dla mamusi przeslac za kazdym
    razem.
    Juz cie zaczynam lubic.
    Ucz sie odemnie a jakby ktos chcial ci krzywde zrobic, to daj cynk a
    ja sie zemszcze.

    --------

  • 50. Data: 2011-05-25 18:28:16
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Jak sie odzywasz do kobiety ?!
    > Ma racje . Wasz belkot z mg. nie wnosi nic pozytecznego
    > o aparatach. Mozecie sobie popisac prywatnie, ze swoimi slownikami
    > pod reka.

    StaM, tu są różne racje. Gdybyś dokładnie przyjrzał się podstawom
    wypowiadania poszczególnych dostrzegłbyś, że większość oparta jest na
    domniemaniu. Ty również domniemujesz, że ja i mg bełkoczemy. Z opcji
    "nie rozumiem co oni mówią" i "bełkoczą" wybierasz to drugie. Nie
    zrobisz kroku pt. "czy możecie mi wyjaśnić o co wam chodzi?", "jak
    tego typu bełkot przekłada się na rozmowę o aparatach?", po prostu nie
    zapytasz. Zastanowiłeś się przez moment co mi zostaje? Mimo, że nie
    mam szansy oprzeć się nawet na domniemaniu robię krok. Muszę postawić
    na nadzieję, że jednak jesteśmy w stanie się porozumieć.
    "Problem" polega na tym, że jestem transparentny i otwarty. Zupełnie
    proste jest zepchnięcie mnie w przepaść i dlatego tak głupio to
    zrobić. A ty myślisz, że ja stoję na krawędzi dla szpanu, dla chwały,
    żeby być wzniosły kulturalnie lub nauczać? Odpowiem ci bo pewnie w
    życiu o to nie zapytasz. Stoję tu ponieważ potrzebuję ciebie i każdego
    człowieka jako świadka mojego istnienia. I ty masz dokładnie to samo,
    ale wolisz o tym nie myśleć.

    Każde moje zdanie jest o człowieku a co za tym idzie o możliwościach
    jego postrzegania. Robię fotografię ponieważ kieruję się myślą, że
    wizerunek człowieka może być czymś więcej niż wizerunkiem osoby. W
    nosie mam StaMa, Anię, mg, Janka, Olka i Zygmunta;)

    marek