    From: Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Mam nowa konstelacje.
    Date: Tue, 24 May 2011 23:20:47 +0200

    Panowie, trochę opamiętania. To co wypisujecie - nieuchodzi, nieuchodzi.
    Ja rozumiem, że w każdej "klasie" musi być tzw. Mały Jasio, z którego
    wszyscy się śmieją, dogryzają mu, niszczą na każdym kroku. Wtedy "klasa"
    czuje się jakby ciut lepiej, bo przecież ONI nie są tacy jak ten Jasio.
    Gdyby nie było TEGO Jasia, znaleziono by innego, bo społeczność lubi się
    dystansować, poprawiając sobie tym samopoczucie.
    Jest to niezbyt ładne i miłe, już lepiej wdać się w dysputy w stylu MA i
    mg, też poprawiają samopoczucie uczestnikom ;-) a są "wzniośle
    kulturalne". :-)

    --
    Anna N.