  • 21. Data: 2011-05-24 01:21:17
    Temat: Re: Mam nowa konstelacje.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-23 18:06, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Obecnie mieszkam w Rahway NJ, ale szykuje sie po malu do przeprowadzki
    > na stale na Floryde.

    Tam było trzęsienie ziemi albo tsunami ostatnio. Nie zazdroszczę.

    --
    animka

  • 22. Data: 2011-05-24 01:31:07
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 9:21 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Tam było trzęsienie ziemi albo tsunami ostatnio. Nie zazdroszczę.

    Tam nie jest tak strasznie jak sie niektorym wydaje.
    Jest to jedno z piekniejszych miejsc na ziemi.

    ----
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 23. Data: 2011-05-24 01:40:03
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-24 03:31, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Tam nie jest tak strasznie jak sie niektorym wydaje.
    > Jest to jedno z piekniejszych miejsc na ziemi.

    Tam mieszkał mój wujek. Niestety już nie żyje.
    Zresztą w Stanach jest ostatnio bardzo niebezpiecznie pod każdym względem.

    --
    animka

  • 24. Data: 2011-05-24 01:57:03
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 9:40 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Tam mieszkał mój wujek. Niestety już nie żyje.

    Z jakiego powodu nie zyje?

    > Zresztą w Stanach jest ostatnio bardzo niebezpiecznie pod każdym względem.

    Wymien kilka tych wzgledow.
    Jak dla mnie jest tu bez porownania bezpieczniej niz dawniej w polsce,
    nie porownujac juz do dzisiejszej, gdzie bydlo sie obecnie rozbestwilo
    na niespotykana do tej pory skale.

    ----

  • 25. Data: 2011-05-24 05:08:47
    Od: delphic <d...@n...gazeta.pl>

    W dniu 2011-05-24 03:57, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Z jakiego powodu nie zyje?

    bo umarł :)

    nie moglem sie powstrzymac

  • 26. Data: 2011-05-24 05:20:52
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 1:08 am, delphic <d...@n...gazeta.pl>
    wrote:

    > bo umar :)
    >
    > nie moglem sie powstrzymac

    Nie pierwszy raz robisz z siebie imbecyla i zapewne nie ostatni.
    Dla normalnego czlowieka, pytanie " z jakoigo powodu nie zyje", jest
    rownoznaczne z pytaniem, "z jakoego powodu umarl".
    Jakbys byl juz bardziej nie wydolny umyslowo, to podpowiadam, ze masz
    jeszcze kilka innych synonimow: zmarly, umarly, niezywy, martwy,
    polegly, denat.
    Zawsze mozesz, jeszcesie bardziej sie wydurnic.
    Nawet juz nie pytam, jaki masz cel robic z siebie takiego idiote.

    ----

  • 27. Data: 2011-05-24 05:54:48
    Od: delphic <d...@n...gazeta.pl>

    W dni

> [...]
    > Zawsze mozesz, jeszcesie bardziej sie wydurnic.
    > Nawet juz nie pytam, jaki masz cel robic z siebie takiego idiote.

    po pierwsze glupie pytanie glupia odpowiedz, po co ci wiedziec z jakiego
    powodu zmarl, znales go czy co, a moze ksiazke piszesz

    po drugie
    ja cie nie wyzywam
    to swiadczy tylko o tobie malucki czlowieczku

    rozumiem ze w ten sposob chcesz podbudowac swoje ego

  • 28. Data: 2011-05-24 05:56:14
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 1:54 am, delphic <d...@n...gazeta.pl>
    wrote:
    > W dni>> bo umar :)

    > po pierwsze glupie pytanie glupia odpowiedz, po co ci wiedziec z jakiego
    > powodu zmarl, znales go czy co, a moze ksiazke piszesz

    Po pierwsze pytanie bylo nie do ciebie.
    Po drugie, gdyby pytana odpowiedziala, to byc moze moglaby sobie sama
    udowodnic, ze jej wujek nie zmarl tam od kataklizmu ale byc moze z
    powodu choroby luz starosci.

    > po drugie
    > ja cie nie wyzywam

    Po trzecie ja cie nie wyzywam, tylko stwierdzam fakt, ze jestes
    niewydolny umyslowo a okreslenia ktorych uzylem to wlasnie synonimy
    tego stwierdzenia.

    > to swiadczy tylko o tobie malucki czlowieczku

    To swiadczy naprawde o twoim ograniczeniu, wielki czlowieczku.

    > rozumiem ze w ten sposob chcesz podbudowac swoje ego

    "Rozumiem", ze ty nie chcesz w ten sposob, podbudowac swoje ego.

    -----

  • 29. Data: 2011-05-24 06:04:58
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Od razu Ci powiem, że robisz źle bo za wszczynanie durnych, kompletnie nic
    >nie wnoszących wojen systemowych, zostaniesz co najmniej nazwany Trolem i
    >skończysz w KF.

    Skąd ty skutecznie go wywlekasz. Skończ już bo i ty tam wylądujesz.

  • 30. Data: 2011-05-24 06:10:48
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 2:04 am, "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "quent"  napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Skąd ty skutecznie go wywlekasz. Skończ już bo i ty tam wylądujesz.

    Nastepny ze swoim workiem KF na wlasnej glowie.
    Tacy jak ty ze swoimi KF sa jeszcze glupsi od tych co to chca mi
    podokuczac aby sie dowartosciowac.
    Ale inteligencji ci pewnie brakuje, zeby to zrozumiec.

    --------