  • 11. Data: 2011-05-23 12:37:24
    Temat: Re: Mam nowa konstelacje.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 7:57 am, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > jednym słowem - daj sobie spokój... tylko szkoda czasu na dyskusję z tym
    > kimś (czymś?), przy okazji wyciągasz go z kf 90% grupowiczom :)

    Skoro to cos ma mnie w kf, to moze ktos temu czemus przekarze, ze to
    cos obiecalo zalozyc strone internetowa o mnie i ze sie jakos nie
    wywiazalo z tego co pisalo.
    Moze to cos, to tylko takie co robi cipe ze swojej geby.

    --
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 12. Data: 2011-05-23 13:47:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-05-23 13:19, quent pisze:

    > Z piaskownicy się urwałeś?
    > Od razu Ci powiem, że robisz źle bo za wszczynanie durnych, kompletnie
    > nic nie wnoszących wojen systemowych, zostaniesz co najmniej nazwany
    > Trolem i skończysz w KF.

    Trollem został nazwany już dawno i w wielu KF już jest. I tu prośba,
    żebyś nie wyciągał go stamtąd.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 13. Data: 2011-05-23 13:53:32
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 9:47 am, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Trollem został nazwany już dawno i w wielu KF już jest. I tu prośba,
    > żebyś nie wyciągał go stamtąd.

    Smiesza mnie trolle piszacy o trolowaniu.
    Jeszcze bardziej smiesza mnie trolle, piszacy o nie wuciaganiu z KF.
    Nie dosc, ze nie udolne te trolle w dyskusjach, to i nie udolne w
    skutecznym dzialaniu ich KF.

    -----

  • 14. Data: 2011-05-23 15:20:46
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2011-05-23 11:57, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Po wielu latach poslugiwania sie w zawodzie konstelacja canona,
    > zdecydowalem sie w koncu na gruba kreske i przejscie na konstelacje
    > nikona.
    > Na poczatek jest to jeden korpus cyfrowy Nikon D3s i obiektywy:
    > AF-S Zoom Nikkor 14-24mm f/2.8G ED AF
    > AF-S Nikkor 24-70mm f/2.8G ED Autofocus

    Wcześniej chwaliłeś się konstelacją domów na Florydzie i innych
    apartamentów (chyba Manhattan) dopóki ktoś nie wrzucił adresu twojego
    pomieszkiwania - na jakiś czas się wyciszyłeś, a teraz znowu cie bierze.
    Kompleks biednego emigranta? Wyluzuj, nie musisz być bogaty, wystarczy
    nie być chamem to szybciej cię wyciągną z KF.
    Pozdrawiam
    J.

  • 15. Data: 2011-05-23 16:06:47
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 11:20 am, Łatwa Jolka <l...@v...pl> wrote:
> [...]
    > apartamentów (chyba Manhattan) dopóki ktoś nie wrzucił adresu twojego
    > pomieszkiwania - na jakiś czas się wyciszyłeś, a teraz znowu cie bierze.

    Adres mojego pomieszkiwania to nekt nie wrzucil wczesniej niz ja to
    zrobilem juz kilkanascie lat temu.
    Jesli chodzi o pomieszkiwanie to faktycznie i na Manhattanie
    pomieszkiwalem ale dosc krotko i na samym poczatku.
    Bylo to moje pierwsze pomieszkiwanie.
    Potem pomieszkiwan bylo sporo w roznych miejscach.
    W Piscataway, w South Plainfield, w Greenbrook kolo znanego sklepu
    Beach Camera, w Edison, w Linden, w Merrit Island az w koncu kupilem
    dom w Rahway a potem drugi w Palm Beach, 4 lata temu.
    No i pod koniec ostatniego roku stalem sie udzialowcem w domu w
    kanadzie, niedaleko miejsca gdzie wyrywane sa chwasty paralizatorami
    na lotnisku.
    Od 6 lat bylem na tym lotnisku 16 razy, liczac przyloty i odloty.

    Obecnie mieszkam w Rahway NJ, ale szykuje sie po malu do przeprowadzki
    na stale na Floryde.
    Gdyby nie praca w NJ, to bym tam mieszkal od 4 lat.

    Odnosnie brania, to mnie zawsze bierze, tylko nie zawsze mi sie chce
    pisac z durniami.
    Jak mam wiecej wolnego czasu, to lubie podrozowac.

    > Kompleks biednego emigranta? Wyluzuj, nie musisz być bogaty, wystarczy
    > nie być chamem to szybciej cię wyciągną z KF.

    Kompleks biednego polaczka? Wyluzuj, nie musiszz byc bogaty,
    wystraczynie byc chamem, ktoremu zazdrosc dupe sciska.
    Moze tobie sie zdaje, ze to szczescie nie byc w KF tutejszych chamow,
    wiec ci oswiadczam, ze im wiecej chamow mnie wrzuci do KF, tym jest
    lepiej.
    Od zawsze pisalem, ze to ich bezbronne odwloki sa wystawione do
    skopania w razie potrzeby i tylko litosciwie czasem pisza, zeby mnie
    takie durnie jak ty, nie wyciagaly z ich KF.
    Durniom od KF zawsze tlumacze, ze KF dziala tak, iz to oni maja
    zamkniete oczy i ograniczaja sami siebie a nie mnie.
    Paru juz to zrozumialo ale prawdziwy duren nie da sie przekonac i wie
    swoje na temat KF.
    Litosc i zalosc mnie bierze zeby im odwlokow nie kopac dlatego daje im
    spokoj do czasu az sie znow sami upomna.

    ----

  • 16. Data: 2011-05-23 16:36:40
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Potem pomieszkiwan bylo sporo w roznych miejscach.
    > W Piscataway, w South Plainfield, w .....

    A kogo to tak naprawdę obchodzi? Prostak, nawet mieszkając w
    pałacu, nie przestaje być prostakiem...

  • 17. Data: 2011-05-23 16:51:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 12:36 pm, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > A kogo to tak naprawd obchodzi? Prostak, nawet mieszkaj c w
    > pa acu, nie przestaje by prostakiem...

    Prostak, to nawet nie zauwazy, ze odpisywalem to temu, ktorego w jakis
    sposob interesowalo gdzie mieszkalem, tylko nie wiedzial dokladnie.
    Jak z uprzejmosci juz opisalem dokladniej to zainteresowanemu, to
    prostak wyskakuje z uwagami.
    Skoro prostaka to nie interesuje, to po co prostak sie odzywa?
    Z drugim zdaniem zgadzam sie calkowicie:

  • 18. Data: 2011-05-23 16:57:23
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-05-23 11:57, Zygmunt Dariusz pisze:
    > wracam do wielkiej konstelacji swoich 40 obiektywow nikona.

    I dobrze, bo po gównianych fotkach widać, że cię coś gniotło w boku.
    P.

  • 19. Data: 2011-05-23 17:10:32
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 12:57 pm, Pan Piskorz <p...@b...pl> wrote:

    > I dobrze, bo po gównianych fotkach widać, że cię coś gniotło w boku.

    Nie cos, tylko canony a teraz beda mnie gniotly nikony.
    Fotki beda mniej wiecej takie same, bo moim klientom sie takie
    podobaja, a za lepsze wcale lepiej mi nie zaplaca.
    Sprzet zas zmieniam dla swojej przyjemnosci i dla wielkiej ilosci
    obiektywow, ktore posiadam.

    ----

  • 20. Data: 2011-05-23 19:44:06
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    > No i pod koniec ostatniego roku stalem sie udzialowcem w domu w
    > kanadzie, niedaleko miejsca gdzie wyrywane sa chwasty paralizatorami
    > na lotnisku.
    widać nie wszystkie....

    > Od 6 lat bylem na tym lotnisku 16 razy, liczac przyloty i odloty.

    Tak prowokowałeś kanadyjskich celników i nic? Karygodne.

    > Kompleks biednego polaczka? Wyluzuj, nie musiszz byc bogaty,
    > wystraczynie byc chamem, ktoremu zazdrosc dupe sciska.

    Dupę ściska, ale tylko z tego powodu, że na podstawie takich miernot
    kształtowana jest opinia o Polakach. Twoje istnieje podpada pod paragraf
    "Kto obraża naród polski... ". Myślę, że do tej kwalifikacji starczyło
    by samo zdjęcie z twojego paszportu. Mam niezdrową ciekawość zobaczenia
    gęby człowieka o takim charakterze :)
    Pozdr.J.