  • Data: 2011-05-23 16:06:47
    Temat: Re: Mam nowa konstelacje.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 23, 11:20 am, Łatwa Jolka <l...@v...pl> wrote:
    > W dniu 2011-05-23 11:57, Zygmunt Dariusz pisze:> Po wielu latach  poslugiwania sie
    w zawodzie konstelacja canona,

    > Wcześniej chwaliłeś się konstelacją domów na Florydzie i innych
    > apartamentów (chyba Manhattan) dopóki ktoś nie wrzucił adresu twojego
    > pomieszkiwania - na jakiś czas się wyciszyłeś, a teraz znowu cie bierze.

    Adres mojego pomieszkiwania to nekt nie wrzucil wczesniej niz ja to
    zrobilem juz kilkanascie lat temu.
    Jesli chodzi o pomieszkiwanie to faktycznie i na Manhattanie
    pomieszkiwalem ale dosc krotko i na samym poczatku.
    Bylo to moje pierwsze pomieszkiwanie.
    Potem pomieszkiwan bylo sporo w roznych miejscach.
    W Piscataway, w South Plainfield, w Greenbrook kolo znanego sklepu
    Beach Camera, w Edison, w Linden, w Merrit Island az w koncu kupilem
    dom w Rahway a potem drugi w Palm Beach, 4 lata temu.
    No i pod koniec ostatniego roku stalem sie udzialowcem w domu w
    kanadzie, niedaleko miejsca gdzie wyrywane sa chwasty paralizatorami
    na lotnisku.
    Od 6 lat bylem na tym lotnisku 16 razy, liczac przyloty i odloty.

    Obecnie mieszkam w Rahway NJ, ale szykuje sie po malu do przeprowadzki
    na stale na Floryde.
    Gdyby nie praca w NJ, to bym tam mieszkal od 4 lat.

    Odnosnie brania, to mnie zawsze bierze, tylko nie zawsze mi sie chce
    pisac z durniami.
    Jak mam wiecej wolnego czasu, to lubie podrozowac.

    > Kompleks biednego emigranta? Wyluzuj, nie musisz być bogaty, wystarczy
    > nie być chamem to szybciej cię wyciągną z KF.

    Kompleks biednego polaczka? Wyluzuj, nie musiszz byc bogaty,
    wystraczynie byc chamem, ktoremu zazdrosc dupe sciska.
    Moze tobie sie zdaje, ze to szczescie nie byc w KF tutejszych chamow,
    wiec ci oswiadczam, ze im wiecej chamow mnie wrzuci do KF, tym jest
    lepiej.
    Od zawsze pisalem, ze to ich bezbronne odwloki sa wystawione do
    skopania w razie potrzeby i tylko litosciwie czasem pisza, zeby mnie
    takie durnie jak ty, nie wyciagaly z ich KF.
    Durniom od KF zawsze tlumacze, ze KF dziala tak, iz to oni maja
    zamkniete oczy i ograniczaja sami siebie a nie mnie.
    Paru juz to zrozumialo ale prawdziwy duren nie da sie przekonac i wie
    swoje na temat KF.
    Litosc i zalosc mnie bierze zeby im odwlokow nie kopac dlatego daje im
    spokoj do czasu az sie znow sami upomna.

    ----
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/