  • Data: 2011-05-23 19:44:06
    Temat: Re: Mam nowa konstelacje.
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i pod koniec ostatniego roku stalem sie udzialowcem w domu w
    > kanadzie, niedaleko miejsca gdzie wyrywane sa chwasty paralizatorami
    > na lotnisku.
    widać nie wszystkie....

    > Od 6 lat bylem na tym lotnisku 16 razy, liczac przyloty i odloty.

    Tak prowokowałeś kanadyjskich celników i nic? Karygodne.

    > Kompleks biednego polaczka? Wyluzuj, nie musiszz byc bogaty,
    > wystraczynie byc chamem, ktoremu zazdrosc dupe sciska.

    Dupę ściska, ale tylko z tego powodu, że na podstawie takich miernot
    kształtowana jest opinia o Polakach. Twoje istnieje podpada pod paragraf
    "Kto obraża naród polski... ". Myślę, że do tej kwalifikacji starczyło
    by samo zdjęcie z twojego paszportu. Mam niezdrową ciekawość zobaczenia
    gęby człowieka o takim charakterze :)
    Pozdr.J.