  • 1. Data: 2009-09-18 09:37:28
    Temat: Mam je !!
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Znaczy panoramy sferyczne , opanowane.
    na poczatku nic nie gralo,
    droga prob i bledow przeszedlem przez labirynt.
    tak to najlepsze okreslenie. robienie takiej panoramy to przejscie
    przez labirynt - szereg programow , szereg nastawien , jesli nie
    ustawi sie czegos optymalnie to pare krokow pozniej znajdujemy sie w
    slepym zaulku.
    ale tak po ok 20 tej panoramie wszystko pod kontrola.
    Teraz to czynnosc mnemotechniczna ..
    Wszystko? - prawie wszystko.
    wciaz za niska rozdzielczosc - pod tym wzgledem do mistrza Zbooy
    brakuje mi pare klas , ale da sie ogladac , zasadniczych bledow nie
    ma , sufit i podloga ( czyli jak mowia fachowcy zenit i nadir ) sie
    zgadzaja ( to bylo najtrudniejsze ).

    Najmniej wazny jest statyw i glowica.
    Najwazniejsze sa programy.

    pytanko:

    czy jest jakis server gdzie mozna zamiesci panoramke , w ten sposob
    aby ogladajacy nacisnal na ikonke i ona sie sama zaladowala ( format
    flasha ) i odtworzyla ?

    zyba uniknac oddzielnego ladowania pliku i potem jego uruchamiania -
    czyli tak by calosc robila wrazenie automatycznego odtworzenia ?

  • 2. Data: 2009-09-18 09:46:57
    Temat: Re: Mam je !!
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > zyba uniknac oddzielnego ladowania pliku i potem jego uruchamiania -
    > czyli tak by calosc robila wrazenie automatycznego odtworzenia ?

    chcesz medal? chcesz sie spotkac z panem prezydentem i dostac order?

  • 3. Data: 2009-09-18 09:51:19
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > chcesz medal? chcesz sie spotkac z panem prezydentem i dostac order?- Zitierten
    Text ausblenden -

    > - Zitierten Text anzeigen -

    mysle, ze ze wzgledu na rozmiary Pan Prezydent nie lubi panoram.

  • 4. Data: 2009-09-18 10:09:10
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    r.googlegroups.com...

    > mysle, ze ze wzgledu na rozmiary Pan Prezydent nie lubi panoram.

    To na premiera tez nie masz co liczyc.

  • 5. Data: 2009-09-18 10:12:52
    Od: XX YY <f...@g...com>

    wiadomoscinews:84cf7995-9557-40f8-938f-a1c6b32d08ec@
    h30g2000vbr.googlegroups.com...

    > To na premiera tez nie masz co liczyc.

    zadowolibym sie wskazowka stanowiaca odpowiedz na moje pytanie.
    chcialbym unikanc jakiegos ucizliwego otwierania wlasnej strony.

  • 6. Data: 2009-09-18 10:28:50
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    r.googlegroups.com...
    >chcialbym unikanc jakiegos ucizliwego otwierania wlasnej strony.
    Nie jestem webowym ekspertem, ale chyba mozesz uzyc dowolnego darmowego
    serwera i osadzic flashowa panoramke w kawalku prostego html-u.
    Czy chcesz jakas strone z tego typu panoramami (cos jak flickr dla zdjec?)?

  • 7. Data: 2009-09-18 10:29:27
    Od: "quent" <x...@x...com>

> [...]
    > zadowolibym sie wskazowka stanowiaca odpowiedz na moje pytanie.
    > chcialbym unikanc jakiegos ucizliwego otwierania wlasnej strony.

    Ale to chyba nie ta grupa.
    Tu chetnie pogadamy o tych panoramach ew. o sofcie ktory uzyles itp.

    Pozdr.

  • 8. Data: 2009-09-18 10:30:51
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 18 Sep., 12:28, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:9c473d39-0845-485c-94cf-579ef9981854@
    h30g2000vbr.googlegroups.com...>chcialbym unikanc jakiegos ucizliwego otwierania
    wlasnej strony.

    > Nie jestem webowym ekspertem, ale chyba mozesz uzyc dowolnego darmowego
    > serwera i osadzic flashowa panoramke w kawalku prostego html-u.
    > Czy chcesz jakas strone z tego typu panoramami (cos jak flickr dla zdjec?)?

    wlasnie o cos takiego mi chodzi jak flickr dla zdjec

    nawet moglaby byc picasa ale ona nie przyjmuje formatu flasha.

    zarzadzenie wlasna strona jest troche czasochlonne , ( szczegolnie
    jakl sie zapomni wlasny login ;-) )

  • 9. Data: 2009-09-18 10:38:53
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > nawet moglaby byc picasa ale ona nie przyjmuje formatu flasha.
    >
    > zarzadzenie wlasna strona jest troche czasochlonne , ( szczegolnie

    zapisz go sobie w notatniku

  • 10. Data: 2009-09-18 11:11:51
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "XX YY" <f...@g...com> wrote in message
> [...]
    > brakuje mi pare klas , ale da sie ogladac , zasadniczych bledow nie
    > ma , sufit i podloga ( czyli jak mowia fachowcy zenit i nadir ) sie

    A jak programy, to z czego korzystales?
    Ja przymiarki do 360st. mamm jeszcze przed soba, a na razie tylko szerokie
    panoramy robie. Uzywam obecnie Autopani Giga V2 i jakos idzie, ale tez
    bardzo szybko i latwo robi sie np. w RealViz Stitcher Unlimited.
    Napisz moze szczegolowo, jak poradziles sobie z zenitem i nadirem i dlaczego
    uwazasz, ze statyw i glowica sa malo istotne? No i jakiego sprzetu uzywales.

> [...]
    >
    > zyba uniknac oddzielnego ladowania pliku i potem jego uruchamiania -
    > czyli tak by calosc robila wrazenie automatycznego odtworzenia ?

    Najlepiej wlasny serwer, bo mozesz dac rozne wersje panoram, albo we flashu,
    albo w Javie, a sa i inne, jak panoramy w QuickTime.
    A jesli gdzeis chcesz sie podpiac, to jest chocby http://www.360cities.net/

    MARC