  • 1. Data: 2009-09-18 08:23:58
    Temat: Maksymalna karta pamięci w Sony a100
    Od: Kijan <M...@U...com>

    Witam serdecznie,

    czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jaką maksymalnie kartę pamięci można
    włożyć do sony alfa 100.
    W instrukcji jest info ze prawidłowo może działać z CF II i 4 GB, czy
    ktoś wstawiał tam może większe i "lepsze" karty. Będę wdzięczny za
    podpowiedź.

    Pozdrawiam
    kijan

  • 2. Data: 2009-09-18 13:19:29
    Temat: Re: Maksymalna karta pamięci w Sony a100
    Od: Kijan <M...@U...com>

    Kijan pisze:
> [...]
    > W instrukcji jest info ze prawidłowo może działać z CF II i 4 GB, czy
    > ktoś wstawiał tam może większe i "lepsze" karty. Będę wdzięczny za

    już nie ważne :) przetestowałem sobie CF III w opcji 8giga smiga bez
    zarzutu.

    Pozdrawiam Kijan

  • 3. Data: 2009-09-18 13:23:16
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Kijan" <M...@U...com> napisał w wiadomości

    > już nie ważne :) przetestowałem sobie CF III w opcji 8giga smiga bez
    > zarzutu.
    Warto wiedziec :)
    Dzieki

    --
    Pelos
    http://fotoblog.pelos.pl

  • 4. Data: 2009-09-18 19:01:32
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Pelos wrote:
    > Warto wiedziec :)
    > Dzieki

    16GB też nie sprawia problemu jakby ktoś pytał. Z tego co pamiętam to i
    32GB daje radę, chociaż takiej osobiście nie testowałem rzecz jasna :)

    d.