  • 1. Data: 2009-09-17 23:27:12
    Temat: Jak się składa aparat (Leica M9)
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com>

    Hej,

    Nie zauważyłem żeby było. Link do wideo z wnętrza produkcji (ok. 18
    minut):
    http://www.luminous-landscape.com/videos/m9-video.sh
    tml

    --
    Łukasz.

  • 2. Data: 2009-09-18 08:21:13
    Temat: Re: Jak się składa aparat (Leica M9)
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 18 Wrz, 01:27, Łukasz Góralczyk
    > Hej,
    > Nie zauważyłem żeby było. Link do wideo z wnętrza produkcji (ok. 18
> [...]

    Wszystko fajnie, tylko kto tam na samym poczatku mlotkiem
    napierdzielal?
    StaM

  • 3. Data: 2009-09-18 09:42:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    StaM pisze:
    > On 18 Wrz, 01:27, Łukasz Góralczyk
    ideo.shtml

    > Wszystko fajnie, tylko kto tam na samym poczatku mlotkiem
    > napierdzielal?

    To tylko procedura zapewniająca, że murów zakładu nie opuści egzemplarz,
    który pod jakimś względem nie był perfekcyjny. Trza dbać o markę.

  • 4. Data: 2009-09-18 11:56:01
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    >Wszystko fajnie, tylko kto tam na samym poczatku mlotkiem
    >napierdzielal?
    >StaM

    To standardowa czynnosc - tak sie tam kalibruje ustawienie soczewek w
    obiektywie ! :)))))

    Adameck

  • 5. Data: 2009-09-18 14:21:53
    Od: "zaemka" <z...@o...pl>

    raczej jak sie rozkłada ;)

  • 6. Data: 2009-09-18 16:03:02
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:h8ugkg$bdm$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Hej,
    >
    > Nie zauważyłem żeby było. Link do wideo z wnętrza produkcji (ok. 18
> [...]

    Pierdyknięciem młotka testują stabilizację . Fota musi być ostra jak brzytwa
    .
    Marka zobowiązuje .

    Pzdr

  • 7. Data: 2009-09-18 16:42:16
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "henry1" napisał
    tml

    > Pierdyknięciem młotka testują stabilizację . Fota musi być ostra jak
    > brzytwa
    > .
    > Marka zobowiązuje .

    Nieeee.
    To nie jest młotek tylko Front/back Focus Adjustment Tool (F/B FAT) - Canon
    swego czasu przysępił i ludzie klęli ; )

    adam

  • 8. Data: 2009-09-18 17:44:43
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    adam pisze:
    > Użytkownik "henry1" napisał
    >
    > Nieeee.
    > To nie jest młotek tylko Front/back Focus Adjustment Tool (F/B FAT) -
    > Canon swego czasu przysępił i ludzie klęli ; )

    Nasunęła mi się pewna refleksja - jak tanie muszą być podzespoły, z
    których robi się aparaty, że taniej jest je zniszczyć i wyrzucić, niż
    rozebrać i sprawne elementy ponownie użyć. I to nawet w takich Chinach,
    czy Wietnamie. Przecież taki ekranik LCD-VGA, czy matryca FF trochę
    kosztuje. Nawet w hurcie 100 000 szt. A podobno matryca to jeden z
    najdroższych elementów, który sprawia, że te aparaty są takie drogie.

    "Jak koło jest zepsute, to cały samochód jest do dupy!" - TEY

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2009-09-18 20:54:21
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    > "Jak koło jest zepsute, to cały samochód jest do dupy!" - TEY
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    Traktor Panie, traktor .
    :-)))

  • 10. Data: 2009-09-18 22:51:27
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

> [...]
    > najdroższych elementów, który sprawia, że te aparaty są takie drogie.
    >
    > "Jak koło jest zepsute, to cały samochód jest do dupy!" - TEY

    Nie bój, zapłacilismy za to ; )

    adam