    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mały poślizg.
    Date: Thu, 04 Feb 2010 02:24:20 +0100

    W dniu 2010-02-03 20:50, jerzu pisze:

    > Śniegu praktycznie na jezdni nie było. Jezdnia była czarna, ale
    > kurewsko śliska.

    No. Ja nieco ponad tydzień temu też czułem się pewnie do momentu, gdy
    okazało się, że nie dość, że jest ślisko to do tego pojawiły się na
    lekkim łuku nierówności (zajeżdżony, zlodowaciały śnieg). Udało mi się
    (ale to raczej dzięki wstawiennictwu Kogoś, kto nade mną czuwał)
    przekonać samochód, że najlepszym wyjściem zamiast zwiedzania pleneru (z
    jednej strony las, z drugiej pole ale oddzielone rzędem drzew) lub pasa
    do jazdy w przeciwnym kierunku (najbliżej był jakiś autobus, a za nim
    też jeszcze klika pojazdów), które to wydały mu się bardziej atrakcyjne,
    jest jednak pas, którym ja chciałem się poruszać. Cóż - w tych warunkach
    trzeba jednak nieco wolniej i ostrożniej, mimo, że niektórym nadal
    wydaje się, że dobre opony i samochód pozwalają na dużo więcej niż ja
    wtedy jechałem (cóż to jest ~130 km/h dla takiej Laguny, Passata czy
    Mondeo, nie mówiąc o innych bardziej wypasionych brykach).

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____