eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMały poślizg.Re: Mały po?lizg.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.c
    om!nntp.giganews.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!f
    eed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.
    neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mały po?lizg.
    Date: Fri, 05 Feb 2010 22:32:43 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <hki3f0$1f1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <r...@4...com>
    <hkck0p$7cs$1@mx1.internetia.pl>
    <n...@4...com>
    <hkf94v$b44$1@node1.news.atman.pl> <hkgf4u$kdg$1@news.onet.pl>
    <h...@4...com>
    <hkhhej$bm5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cby92.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265406240 1505 83.30.122.92 (5 Feb 2010 21:44:00
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Feb 2010 21:44:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hkhhej$bm5$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252822
    [ ukryj nagłówki ]

    V-Tec pisze:
    > J.F. pisze:
    > [..]
    >> Imo dosc istotne jest jeszcze prostowanie kierownicy odpowiednio
    >> wczesnie - jak auto jest jeszcze sporo odchylone ale juz zaczyna
    >> wracac. Bardzo latwo po poslizgu w jedna strone przejsc w druga, znow
    >> w pierwsza - i za kazdym razem coraz glebiej.
    >
    > IMO jeszcze wcześniej, jak jest już punkt "przegięcia" to już trzeba
    > odkręcać, inaczej nie zdążymy. I nie można zakładać zbyt mocnej kontry.

    Tak ogólnie lepiej zrobić kontrę dużo za słabo niż minimalnie za mocno.

    Jeżeli kierowca będzie kontrował za lekko, to nawet jak go rzuci kilka
    razy, to każda kolejna oscylacja będzie mniejsza od poprzedniej.
    A jedna kontra zbyt głęboka i tył się zabiera za wyprzedzanie przodu.


    > Generalnie zasada mówi, że przednie koła powinny być równoległe z
    > zamierzonym kierunkiem jazdy.

    No plus jeszcze trzeba trochę ten przód nadrzucić żeby tył przestał
    latać z prawej w lewą.

    > Swego czasu był tu prezentowany poślizg audi (a3?) na autostradzie. Nie
    > wiem, czy ESP pomagał czy nie, ale chciałbym przy 160km/h czy ile on tam
    > jechał wyprowadzić auto z poślizgu nadsterownego.

    Trzeba się było kiedyś wybrać do Borska :) Tam się daje rozpędzić do
    takich prędkości i można się poślizgać.
    Chociaż niestety Borsk od tego sezonu już wyścigowo nieczynny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: