-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.c
om!nntp.giganews.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!f
eed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.
neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neost
rada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mały po?lizg.
Date: Fri, 05 Feb 2010 22:32:43 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 31
Message-ID: <hki3f0$1f1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <r...@4...com>
<hkck0p$7cs$1@mx1.internetia.pl>
<n...@4...com>
<hkf94v$b44$1@node1.news.atman.pl> <hkgf4u$kdg$1@news.onet.pl>
<h...@4...com>
<hkhhej$bm5$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: cby92.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265406240 1505 83.30.122.92 (5 Feb 2010 21:44:00
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Feb 2010 21:44:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hkhhej$bm5$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252822
[ ukryj nagłówki ]V-Tec pisze:
> J.F. pisze:
> [..]
>> Imo dosc istotne jest jeszcze prostowanie kierownicy odpowiednio
>> wczesnie - jak auto jest jeszcze sporo odchylone ale juz zaczyna
>> wracac. Bardzo latwo po poslizgu w jedna strone przejsc w druga, znow
>> w pierwsza - i za kazdym razem coraz glebiej.
>
> IMO jeszcze wcześniej, jak jest już punkt "przegięcia" to już trzeba
> odkręcać, inaczej nie zdążymy. I nie można zakładać zbyt mocnej kontry.
Tak ogólnie lepiej zrobić kontrę dużo za słabo niż minimalnie za mocno.
Jeżeli kierowca będzie kontrował za lekko, to nawet jak go rzuci kilka
razy, to każda kolejna oscylacja będzie mniejsza od poprzedniej.
A jedna kontra zbyt głęboka i tył się zabiera za wyprzedzanie przodu.
> Generalnie zasada mówi, że przednie koła powinny być równoległe z
> zamierzonym kierunkiem jazdy.
No plus jeszcze trzeba trochę ten przód nadrzucić żeby tył przestał
latać z prawej w lewą.
> Swego czasu był tu prezentowany poślizg audi (a3?) na autostradzie. Nie
> wiem, czy ESP pomagał czy nie, ale chciałbym przy 160km/h czy ile on tam
> jechał wyprowadzić auto z poślizgu nadsterownego.
Trzeba się było kiedyś wybrać do Borska :) Tam się daje rozpędzić do
takich prędkości i można się poślizgać.
Chociaż niestety Borsk od tego sezonu już wyścigowo nieczynny.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.10 08:04 MarcinJM
- 06.02.10 13:46 Tomasz Pyra
- 06.02.10 14:22 MarcinJM
- 06.02.10 14:34 J.F.
- 06.02.10 14:54 Adam Płaszczyca
- 06.02.10 15:05 MarcinJM
- 06.02.10 15:12 J.F.
- 06.02.10 15:31 MarcinJM
- 06.02.10 15:45 J.F.
- 06.02.10 15:57 Tomasz Pyra
- 06.02.10 19:14 Krzysiek Kielczewski
- 06.02.10 19:29 MarcinJM
- 07.02.10 17:56 jerzu
- 07.02.10 19:10 Dman-666
- 07.02.10 19:17 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=