  • Data: 2017-10-17 21:15:33
    Temat: Re: Maly monitorek VGA
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/17/2017 9:04 PM, Jarosław Sokołowski wrote:
    > To może jednak dobrze by było udać się do konkurencji i kupić hardware,
    > który nie oopsuje?

    A która konkurencja ma hardware na którym *kernel* linuxa nie oopsuje w
    wyniku np. buga w sterowniku? Czy ten hardware posiada jakieś magiczne
    właściwości samonaprawiania software? Pochodzi z Hogwartu? Projektowano
    na Niewidocznym Uniwersytecie?

    > Dopiszę się do grupy tych, którym takie przygody po
    > prostu się nie zdarzają. Oraz do klubu maniaków, którzy oskryptowali
    > już wszystkie możliwe nieszczęścia, jakie mogą się przytrafić. Tylko
    > zły los sprawił, że fortele te nie mogły być przetestowane w praktyce.

    No patrz, a ja zaliczam co najmniej 2-3 oopsy na rok na głupim
    desktopowym ubuntu chodzącym na całkiem zwykłym C2D. I to na kilku
    kompach domowych bo mam ich jakies 3 sztuki w tej konfiguracji.
    Widocznie wpływ żył wodnych i lewactwa bo przecież nie wina softu,
    hardware czy innych programistów.

    > Gdybym ja miał przez ostatnie lat dwadzieścia z górką jakiś problem
    > z siecią domową i węzłami w niej, to bym się przerzucił na Google Cloud,
    > czy cóś, a nie szukał małego monitorka VGA.

    Tak, google could jest dla mnie przydatną radą kiedy ja potrzebuje
    jakieś 30MB/s transferu do NASu, kila TB pojemności i kilka GHz
    sporadyczniej mocy obliczeniowej przy łaczu do netu z downloadem 10Mb/s.
    Dzięki, to rzeczywiście dość "twórcze" przeszukiwanie przestrzeni
    fazowej rozwiązań. Choć po namyśle ...