    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mały kondensator tantalowy
    Date: Wed, 31 Aug 2016 20:41:55 +0200
    <npp5t1$1sf$1@dont-email.me> <npsi23$p9s$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <nq06vt$9qi$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <nq1fal$g1d$1@node2.news.atman.pl> <nq1l90$3hl$1@news.chmurka.net>
    <nq1pfv$pug$1@node2.news.atman.pl> <nq1qe5$592$1@news.chmurka.net>
    <nq3kik$h4t$1@node2.news.atman.pl> <nq3s5u$ofl$1@node2.news.atman.pl>
    <nq3smi$p0l$1@node2.news.atman.pl> <nq406c$sav$1@node2.news.atman.pl>
    <nq76tn$t43$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2016-08-31 o 20:16, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości

    > Zgoda. Tylko, co już pod adresem Piotra zgłosiłem, gdybyś i ty mógł mi
    > podlinkować, dowolną jedną wystarczy, kartę takiego elementu, abym ją
    > zobie zakodował, wdrukował, by później nie dać się zmylić, bo skoro ten
    > typ tak ma, jak się okazało, chciałbym umieć odróżnić to przy porównaniu
    > z innym elementem nie-o-takich-właściwościach, który tak się zachowując,
    > okazałby się po prostu zwalony.

    http://www.tme.eu/pl/Document/3e55e99a923ea5a5f9303f
    c4342e1d07/cc_x7r_yageo.pdf
    http://www.tme.eu/pl/Document/4a42202b32dab16128fe10
    7dd69598cc/samsung-chip-cap.pdf
    http://www.tme.eu/pl/Document/667fe6e7748c0ed1675574
    c6bf64b751/AVX_X7R.pdf
    Jak widzisz nawet na TME są podstawowe karty katalogowe - wchodzisz i do
    bardzo wielu elementów po prostu są.
    Szczegóły typu zależność pojemności od napiecia to już różnie - Yageo
    akurat coś tam podaje, ale z tym bywa różnie. Noty aplikacyjne są
    jeszcze, ale to już zwykle na stronach producentów.
    A tu masz kartę od konkretnego kondensatora Samsunga:
    https://www.samsungsem.com/kr/support/product-search
    /mlcc/__icsFiles/afieldfile/2014/11/05/C_CL21B104JBC
    NNNC.pdf
    Jak widzisz - jak ktoś chce, to znajdzie.

    > W każdym razie gugiel tak tłumaczy, ale, kto wie. Bo nie wydaje mi się
    > to najszczęśliwsze tłumaczenie, widać, padło na idiom, a ktoś na szybko
    > puścił i jest...

    Nie tylko gugiel, po prostu wiadomo co dany parametr oznacza i nei ma
    sensu tworzenie czegoś nowego.

    Pozdrawiam

    DD