  • Data: 2013-08-30 21:22:49
    Temat: Re: Małpka dla małotala - odporna
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.08.2013, o godzinie 14.17.38, na pl.rec.foto.cyfrowa, Franc
    napisał(a):

    > Podpowiedzcie proszę nazwę/namiar na aparat /małpę którą mój 4. letni może
    > porobić zdjęcia.
    > Chodzi o to, że aprat musiałby być wzmocniony, w miarę odporny na
    > uderzenia. Obecnie gania z naszych Pananosoniciem FT2, który byłby idealny,
    > ale ma dwie wady.
    > 1. Za dużo kosztował, żeby go młody skatował (mamy go od nowości)
    > 2. ZASADNICZA wada - obiekty jest "za szybką" którą młody notorycznie
    > zasłania paluchem. Wysuwany obiektyw byłby lepszy, bo nijak nie mógłby do
    > zapalcować przez nieuwagę.

    Nie byłby lepsze i nie uchroni to przed palcowaniem. Córka z synem mają
    najtańszego Canona i ciągle jest brudny. Jeżeli jakikolwiek to tylko z
    niewysuwanym obiektywem za szybką.

    > Chciałbym kupić używkę - taki pierwszy aparat. Czasami potrafi zrobić
    > jakieś fajne zdjęcie, to niech próbuje dalej.
    >
    > Podpowiecie?

    Sam musisz poszukać.
    I warto chyba wykupić jakąś rozszerzoną gwarancję. Tylko uważnie czytać co
    w tym jest. Szwagrowie zawsze wykupują (bo małe dzieci) i zawsze się
    przydaje (a to aparat leci w piasek, a to zalany, a to coś się złamie przy
    upadku itd.).

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*