  • Data: 2013-09-02 10:53:34
    Temat: Re: Małpka dla małotala - odporna
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 31 Aug 2013 20:02:35 +0200, Radek D napisał(a):

    > Z takich tanich to Nikon S31 - ale możliwości fotograficzne ma dość ubogie.
    Młody kończy 17 września 4 lata, więc to musi być na maxa idioten-camera.
    Nie chodzi o możliwości fotograficzne (w sensie programów manualnych) -
    najepiej żeby miał tylko zielony program, bo kwestii przysłony i czasu
    naświetlania 4 latkowi nie wytłumaczę.
    :-)

    Jeżeli kupować, to chcę używkę (np. z allegro) - coś za parę stówek (parę -
    czyli np. 2 :-)

    --
    Franc