  • 11. Data: 2009-05-21 07:33:53
    Temat: Re: Maleństwo...
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze q...@g...com:

    http://img20.imageshack.us/img20/2039/wefw.jpg

  • 12. Data: 2009-05-21 07:37:15
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Thu, 21 May 2009 09:33:53 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Rzecze q...@g...com:

    > http://img20.imageshack.us/img20/2039/wefw.jpg

    jak smiesz podważać grupowe dogmaty?

    --
    www.warszawski.info

  • 13. Data: 2009-05-21 08:03:11
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    > jak smiesz podważać grupowe dogmaty?

    Osobiście nie słyszałem o jakiejś większej "wpadce" Olympusa, a Canon miał
    już ich wiele :)

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4092
    (20090520) __________

  • 14. Data: 2009-05-21 08:40:24
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 21 May 2009 09:23:28 +0200, Jakub Jewuła na pl.rec.foto.cyfrowa
    napisał(a):

    > Rownie niskim?

    Nie odczułem tego. A Ty - jakieś doświadczenia własne czy tylko tak
    plumkasz ?

    "Zegar tyka wszystkich. Lec Stanisław Jerzy"

  • 15. Data: 2009-05-21 08:52:06
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 21 Maj, 10:40, Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> wrote:

    > Nie odczułem tego. A Ty - jakieś doświadczenia własne czy tylko tak
    > plumkasz ?
    > Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
    No co ty, Kuba na Pentax-(sie) zeby zjadl. Byl fanem tej firmy od lat
    80-tych ubieglego stulecia.
    Pozdrawiam StaM

  • 16. Data: 2009-05-21 08:52:37
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze q...@g...com:

    > http://img20.imageshack.us/img20/2039/wefw.jpg

    Normalnie miszcz komputerowej edycji zdjec... az dziw, ze nie zaplatalo ci
    sie tam okienko GG i ikonka eMule ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 17. Data: 2009-05-21 08:57:14
    Temat: Re: Malenstwo...
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Mikolaj Tutak wrote:

    > Normalnie miszcz komputerowej edycji zdjec... az dziw, ze nie zaplatalo
    > ci sie tam okienko GG i ikonka eMule ;-)

    Chytłem zdjęcie w Operze i przesunąłem jedno nad drugie.

  • 18. Data: 2009-05-21 09:16:16
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 21 May 2009 01:52:06 -0700 (PDT), q...@g...com na
    pl.rec.foto.cyfrowa napisał(a):

    > No co ty, Kuba na Pentax-(sie) zeby zjadl. Byl fanem tej firmy od lat
    > 80-tych ubieglego stulecia.

    Nie mam ambicji poznania faktów bycia/nie bycia fanem/użytkownikiem
    jakiejkolwiek marki kogokolwiek piszącego na grupę.

    "Czas to nie droga szybkiego ruchu pomiędzy kołyską a grobem; czas - to
    miejsce na zaparkowanie pod słońcem. Phil Bosmans"

  • 19. Data: 2009-05-21 09:45:00
    Temat: Re: Male?stwo...
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    > ChytĹ&#65533;em zdjÄ&#65533;cie w Operze i przesunÄ&#65533;Ĺ&#65533;em jedno nad
    drugie.

    Łoł. Możesz gdzieś zamieścić samouczek do fotoszopa, jak zrobić taki efekt

    Maciej

  • 20. Data: 2009-05-21 09:58:14
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>