  • 1. Data: 2009-05-20 20:50:59
    Temat: Maleństwo...
    Od: l...@l...localdomain

    To zdjęcie nie wymaga komentarza:
    http://a.img-dpreview.com/previews/PentaxK7/Images/s
    idebyside.jpg

    Przy czym najfajniejsze jest to, że dzięki głębiej wyprofilowanemu
    miejscu na palce (analogicznie do K200D) trzyma się to lepiej niż
    większe K20D :)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 2. Data: 2009-05-20 21:16:03
    Temat: Re: Maleństwo...
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    l...@l...localdomain pisze:
> [...]
    >
    > Przy czym najfajniejsze jest to, że dzięki głębiej wyprofilowanemu
    > miejscu na palce (analogicznie do K200D) trzyma się to lepiej niż

    Tak przy okazji - kto teraz pobije Pentaksa: K200D (jeszcze dostępne) za
    1900zł + uszczelniony, przyzwoity kit 18-55 i 50-200 (każdy z nich na
    początku ok. 150-200$). Najtańszy uszczelniany zestaw do robienia zdjęć
    w bardzo trudnych warunkach, bez obawy o uszkodzenie. :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-20 21:44:02
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha l...@l...localdomain napisał tak:

    > To zdjęcie nie wymaga komentarza:

    Nie boj nic, zaraz przyjdzie Dominik i stwierdzi ze to i tak zadna
    rewelacja, bo co z tego ze to najmniejsze na swiecie polprofesjonalne body
    APS-C, ktoremu praktycznie nic nie brakuje, skoro nie ma zadnej cechy
    powalajacej na ziemie.

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 4. Data: 2009-05-20 22:50:58
    Od: Rob <t...@b...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > To zdjęcie nie wymaga komentarza:
    > http://a.img-dpreview.com/previews/PentaxK7/Images/s
    idebyside.jpg

    ale rozmiar matrycy olka jest masakryczny w porównaniu do reszty :P

  • 5. Data: 2009-05-21 01:09:09
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    Kombajn Bizon wrote:

> [...]
    > rewelacja, bo co z tego ze to najmniejsze na swiecie polprofesjonalne body
    > APS-C, ktoremu praktycznie nic nie brakuje, skoro nie ma zadnej cechy

    "Jest aparat, który powala na kolana - Zenit ET - jeśli wziąć dobry
    zamach i trafić..." z dyskusji o K7 ;)

    pzdr
    Marek

  • 6. Data: 2009-05-21 06:59:20
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 20 May 2009 23:44:02 +0200, Kombajn Bizon na pl.rec.foto.cyfrowa
    napisał(a):

    > skoro nie ma zadnej cechy powalajacej na ziemie.

    A czy w sumie to nie była/jest cecha charakterystyczna produktów pod marką
    Pentax ? W sumie niczym się nie wyróżniały, ale wszystkie cechy składowe
    były na równym poziomie.

    "Tylko tam, gdzie jest rozmyślanie, może być zrozumienie. Tylko tam, gdzie
    jest zrozumienie - jest miłość. Margolius Hans"

  • 7. Data: 2009-05-21 07:17:50
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rob <t...@b...pl> napisał(a):

    > ale rozmiar matrycy olka jest masakryczny w porównaniu do reszty :P

    No nie wydają za dużo na matryce w olympusie. To tak jakby wziąć profesjonalne
    body analogowe i włożyć do niego film za 2,50 pln.

    Maciej

  • 8. Data: 2009-05-21 07:23:28
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A czy w sumie to nie była/jest cecha charakterystyczna produktów pod
    > marką Pentax ? W sumie niczym się nie wyróżniały, ale wszystkie cechy
    > składowe były na równym poziomie.

    Rownie niskim?

  • 9. Data: 2009-05-21 07:28:33
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    ___________________
    > No nie wydają za dużo na matryce w olympusie. To tak jakby wziąć profesjonalne
    > body analogowe i włożyć do niego film za 2,50 pln.
    >
    > Maciej
    Na tym przykladzie uzmyslowilem sobie jaka to roznica. Poprzednio
    roznica w mm. wydala mi sie nieistotna.
    StaM

  • 10. Data: 2009-05-21 07:30:17
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Rob:

    > ale rozmiar matrycy olka jest masakryczny w porównaniu do reszty :P

    Tak tak, szczególnie w porównaniu do Canona.