  • Data: 2009-10-09 18:59:52
    Temat: Re: Male podsumowanie filmowe
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lux pisze:
    > GF-1 całkiem tani.

    No, właściwie już jest.

    Robiłem dziś trochę doświadczeń z penem. Krócej będzie wymienić wady.
    Więc brak manuala, trochę upierdliwe, bo jak coś ciemnego wlezie w kadr,
    to tło leci w przepały. Kodek - wiadomo, nie mistrzostwo. Bardzo obniża
    rozdzielczość chrominancji, tworzy artefakty, niekorzystnie przenosi
    gładkie powierzchnie. Po macoszemu traktuje też skraje pasma (oba, nie
    tylko cienie). Chyba tyle.

    Natomiast jeśli komuś zależy na jakości może wyeksportować klipy jako
    zbiory bitmap i obrabiać je z batcha. Nie jest to zbyt skomplikowane czy
    czasochłonne, obrabia się jedno zdjęcie z klipu, reszta hurtem.
    Rezultaty natomiast mogą być genialne, zresztą proszę:
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/pen.avi
    (duże choć tylko pal, wymaga xvida)

    Widzę, że jednak 5DII rządzi w tej materii i to nie tylko jeśli chodzi o
    kontrolę go.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl