  • Data: 2014-10-06 06:08:29
    Temat: Re: Maksymalna szybkość Internetu
    Od: "Mania" <...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U Ciebie może to nie być problem samej linii jako takiej ale po prostu
    > braku urządzeń na wyższą prędkość w najbliższej centrali lub - jeśli
    > jest to już po modernizacji - w najbliższej szafie. Tak wygląda nowa
    > szafa:
    > https://drive.google.com/folderview?id=0B7tuR-YZmMSD
    dFlZOEtWNmhwU0U&usp=sharing

    Dzięki.

    Nie twierdzę, że u mnie możliwości na więcej niż 20 Mb/s rzeczywiście
    nie ma, chociaż mogę w to wątpić.
    Chodzi o to gdzie mogę uzyskać wiarygodne dane na ten temat, poza Orange?

    Wcześniej napisałeś:
    > Dziwne, bo ja mam Sagemcoma... I z tego, co widzę - innego w ofercie
    > nie ma.
    Sagemcom to jest dekoder, też taki dostałam. Szybkość Internetu zależy
    jednak od modemu/routera. Napisz proszę jaki masz modem, najlepiej
    z tabliczki znamionowej.

    Pozdrawiam
    Mania