  • 1. Data: 2014-10-05 18:50:43
    Temat: Maksymalna szybkość Internetu
    Od: "Mania" <...@n...com.pl>

    Podobno mając LiveBoxa 2.0 można sprawdzić
    jaka maksymalna szybkość Internetu jest możliwa
    na mojej linii.
    Jeśli tak, to bardzo proszę o podanie jak to zrobić.

    Pozdrawiam
    Mania

  • 2. Data: 2014-10-05 18:55:50
    Temat: Re: Maksymalna szybkość Internetu
    Od: "Mania" <...@n...com.pl>

    > Podobno mając LiveBoxa 2.0 można sprawdzić
    > jaka maksymalna szybkość Internetu jest możliwa
    > na mojej linii.

    Nie ta aktualnie wykupiona, ale w ogóle możliwa.

  • 3. Data: 2014-10-05 19:14:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-05 o 18:55, Mania pisze:

    > Nie ta aktualnie wykupiona, ale w ogóle możliwa.

    Ktoś ściemnia.
    Niby jak ma sprawdzić na ile pójdzie VDSL?

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2014-10-05 19:37:04
    Od: "Mania" <...@n...com.pl>

> [...]
    > Jeśli tak, to bardzo proszę o podanie jak to zrobić.

    > Ktoś ściemnia.
    > Niby jak ma sprawdzić na ile pójdzie VDSL?

    Być może ktoś ściemnia.
    Wobec tego jak można dowiedzieć się jaka maksymalna
    szybkość jest w mojej lokalizacji możliwa, ale niezależnie
    od sprawdzenia na stronie Orange, na której również opiera
    się pani w salonie?
    Przed 2 laty namawiano mnie na zmianę z 20 Mb/s na 40 Mb/s,
    a teraz, gdy chciałam zmienić z 20 Mb/s na 80 Mb/s twierdzą,
    że nie mam warunków na więcej niż 20 Mb/s.
    Dodam, że w ramach pakietu 80 Mb/s powinno być teraz w tej
    samej cenie co 20 Mb/s, natomiast 40 Mb/s już w ofercie
    w ogóle nie ma.
    Pamiętam, że już kilka lat temu światłowód był doprowadzony.

    Jak to sprawdzić "obiektywnie"?

    Pozdrawiam
    Mania

  • 5. Data: 2014-10-05 19:41:16
    Od: s...@g...com

    www.numion.com

  • 6. Data: 2014-10-05 19:53:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-05 o 19:37, Mania pisze:

> [...]
    > w ogóle nie ma.
    > Pamiętam, że już kilka lat temu światłowód był doprowadzony.

    Inny osprzęt telekomunikacyjny jest potrzebny do prędkości powyżej
    20Mb/s po stronie operatora (osprzęt VDSL) - tego nie sprawdzisz, możesz
    liczyć tylko na informację na infolinii.
    Inny jest modem też u abonenta - Livebox się nie nadaje do VDSL.
    Więc jeżeli w Twojej lokalizacji nie ma osprzętu pod VDSL to się po
    prostu nie da więcej na ADSL+ (Livebox).

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2014-10-05 19:55:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-05 o 19:41, s...@g...com pisze:

    > www.numion.com

    raczej szklana kula a nie nocnik w przypadku posiadania tylko modemu
    Livebox.
    a to co podałeś wyżej nie wiem jak się ma do pytania, może pomyliłeś wątki?

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2014-10-05 20:17:10
    Od: "Mania" <...@n...com.pl>

> [...]
    > Inny jest modem też u abonenta - Livebox się nie nadaje do VDSL.
    > Więc jeżeli w Twojej lokalizacji nie ma osprzętu pod VDSL to się po prostu

    Pani w salonie stwierdziła, że to po mojej stronie nie ma warunków.
    Co do modemu, to właśnie go dostałam, zatem mogli mi dać taki
    modem, który jest niezbędny do VDSL. Ja się nie upierałam przy
    LiveBoxie.

    Pozdrawiam
    Mania

  • 9. Data: 2014-10-05 20:37:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-05 o 20:17, Mania pisze:

> [...]
    > Co do modemu, to właśnie go dostałam, zatem mogli mi dać taki
    > modem, który jest niezbędny do VDSL. Ja się nie upierałam przy

    Już napisałem, miałem nadzieję że zrozumiale, jednak powtórzę.
    Livebox 2.0 (ani 3.0) nie działa na VDSL.
    Do VDSL (czyli usługi 40Mb/s i więcej) Orange daje modem firmy DGT.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2014-10-05 20:46:11
    Od: "Mania" <...@n...com.pl>

    > Już napisałem, miałem nadzieję że zrozumiale, jednak powtórzę.
    > Livebox 2.0 (ani 3.0) nie działa na VDSL.
    > Do VDSL (czyli usługi 40Mb/s i więcej) Orange daje modem firmy DGT.

    Czyli mogli mi dać modem firmy DGT, a nie LiveBoxa.
    Czego Twoim zdaniem nie zrozumiałam?

    Pozdrawiam
    Mania