  • Data: 2014-10-06 08:43:20
    Temat: Re: Maksymalna szybkość Internetu
    Od: "Mania" <...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za odpowiedź.

    > Jeśli sami twierdzą, że nie mają możliwości technicznych, to ich nie mają.
    > Za to bardzo często robią w drugą stronę, to znaczy wciskają klientowi
    > 40..80Mb/s w miejscach gdzie nie mają warunków technicznych.
    Mnie też 2 lata temu proponowali 40 Mb/s, ale wtedy cena wyraźnie
    zależała od szybkości. W wariancie, który teraz wybrałam, cena za 80 Mb/s
    jest taka sama jak za 20 Mb/s, więc nie mają powodu proponować więcej.

    > Pani z infolinii zapewniała uparcie, że warunki już są. Dziwnie bo jeżdżę
    > tą trasą codziennie i nie widziałem aby coś robili, a do centrali
    > daleeeeeko.
    A ja widziałam. Kilka lat temu ulica była rozkopana, a na moje pytanie
    kierownik tych prac powiedział, że kładą światłowody. Jakieś szafki
    przy ulicy też stoją, ale co w nich jest, nie mam pojęcia.
    Nie wiem gdzie jest centrala, jak się dowiedzieć?

    > Opcję podwyższonego uploadu zamówiłem z premedytacją, bo w takie sytuacji
    > nie podepną cię pod modem ADSL+. Musi być VDSL lub odmówią usługi.
    Nie widzę takiej opcji. Gdzie można ją znaleźć? Może warto spróbować.

    Pozdrawiam
    Mania