  • 31. Data: 2011-06-13 23:46:45
    Temat: Re: Magnesy neodymowe
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-06-2011 23:36, DJ pisze:

    > Idac tym tropem rozumowania to od powstania pierwszego silnika jego
    > wydajnosc nie powinna sie przez lata zmienic, bo przeciez zadne modyfikacje
    > nie przyciagna paliwa i ma tyle spalac i koniec. A jakos tak sie sklada, ze
    > obecne silniki spalajac tyle samo paliwa osiagaja wieksze moce niz kiedys.

    Dzięki magnesom?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 32. Data: 2011-06-14 00:05:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-13 23:36:04 +0200, "DJ" <d...@p...onet.pl> said:

    > Jesli jest sfalszowane to sprawa oczywista.

    CO jest sfałszowane? Jakieś pisemko?
    Który przepis zabrania pokazywania jakichś pisemek?

    > Jesli nie to jakas dosc powazna
    > instutucja by sie pod tym nie podpisywala bez powodu ryzykujac utrate
    > reputacji.

    QJJP! Kto i pod czym się podpisał?
    Ktoś pod jakimś pisemkiem?
    Od kiedy to jest karalne?

    Czytaleś te jakieś pisemka, czy tylko wiesz, że ktoś coś komuś pokazywał?

    (ułatwię ci: "...Centrum dla Zdrowego Dziecka potwierdza, że
    szczoteczka AnalCacyOralBe zapewnia 80% dziennego zapotrzebowania
    dziecka na witaminę B zawartą w codziennej porcji żywej kultury...".
    To teraz spróbuj uwierzyć w taki papier i w takie centrum...)
    ;>

    > Chcialbym zobaczyc profesjonalne testy, ktore jenoznacznie stwierdzaja, ze
    > jest tak albo tak.

    A ja chciałbym przejechać się drogą 66.
    Wiesz, że zaden instytut nie badał ile powietrza przykleja się do magnesu?
    ŻADEN!
    A świat mimo to funkcjonuje...

    > Troche lat juz mam i widzialem rzeczy w ktore trudno by mi bylo uwierzyc,

    OK. TO pokaż ten test, dowodzący, że te wynalazki działają.
    Ale nie jakiś papierek, a rzetelny test.
    Wiesz, taki:
    "Bo wiadomo, ze w warunkach "domowych" trudno ocenic ewentualna zmiane."

    Jak wiadomo, w domowych warunkach nic się nie zmieni, a w
    profesjonalnych - spalanie spadnie o 50%...
    ;>>>

    > gdybym ich sam nie doswiadczyl. Z tego powodu coraz mniej rzeczy neguje na
    > starcie na zasadzie "nie bo nie i koniec"

    To tak jak ja.
    Ale najpierw to ktoś musi mi udowodnić (pokazać), że to działa.
    Nie mam zamiaru robić żadnych kontrbadań, póki nie dostanę dowodu z
    drugiej strony.
    Pamiętaj - nie jakiś papierek, a rzetelne testy.

    > . Jeszcze nie tak dawno 99,99%
    > ludzi wierzylo, ze Slonce obraca sie wokol Ziemi, ze stworzenie samolotu
    > jest niemozliwe, telewizji itd.

    Czyli nie masz żadnych dowodów, że to działa, więc na wszelki wypadek
    sądzisz, że to działa?
    To ja poczekam na dowody.

    > Idac tym tropem rozumowania to od powstania pierwszego silnika jego
    > wydajnosc nie powinna sie przez lata zmienic, bo przeciez zadne modyfikacje
    > nie przyciagna paliwa i ma tyle spalac i koniec.

    Nie, znowu błąd w rozumowaniu.
    Ktoś sprzedaje magnesy, twierdząc bez żadnych dowodów, że zmuszają one
    do spalania przez auto pola magnetycznego.
    Oni niczego nie usprawnili ani niczego nie zmienili - pamiętasz te
    słowa i ich autora:

    "Bo wiadomo, ze w warunkach "domowych" trudno ocenic ewentualna zmiane."

    ???

    > A jakos tak sie sklada, ze
    > obecne silniki spalajac tyle samo paliwa osiagaja wieksze moce niz kiedys.

    Tzn. - zupełnie inne konstrukcje, korzystając (często) z zupełnie
    innego paliwa są bardziej wydajne?
    Jaki to ma związek z brakiem dowodów na rzekome działanie magnesu w
    rurce z powietrzem?

    Jak wspomniałeś - sprzedawca ma jakiś papierek, nie wyniki rzetelnych badań.
    Niech udowodni swoje tezy.
    Bo to on twierdzi, że to działa.

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2011-06-14 00:14:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzy.n

    > Takie właśnie cuda z poparciem biura patentowego oferują niektórzy
    > sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na
    > wlocie powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do
    > forum, ktos "trenował " takie cuda ?

    Najlepiej kupić od razu pięć, z czego dwa wsadzamy do uszu, dwa do nosa,
    natomiast piaty... ;)

  • 34. Data: 2011-06-14 00:15:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Czarek Daniluk

    > Za to mocz może i przybył ;)

    A klocki wypadły?

  • 35. Data: 2011-06-14 00:32:58
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bydlę"

    > To tak jak ja.
    > Ale najpierw to ktoś musi mi udowodnić (pokazać), że to działa.

    Kochasz mamę, żonę, koleżankę, kolegę?
    Jeśli na któreś odpowiedziałeś tak - potrafisz to udowodnić?
    Czy z tego wynika, że miłość nie istnieje?

  • 36. Data: 2011-06-14 00:34:16
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Najlepiej kupić od razu pięć, z czego dwa wsadzamy do uszu, dwa do
    > nosa,
    > natomiast piaty... ;)

    Piąty wsadzamy na licznik wody i przestaje się kręcić a woda płynie -
    CUDA!!!

  • 37. Data: 2011-06-14 01:02:06
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Dzięki magnesom?

    Nie. Dzieki utwartemu umyslowi i eksperymentom. Nigdy nie wiadomo, ktore
    eksperymenty przyniosa efekty. Moze akurat magnesy tez w jakis sposob
    odegraja wazna role.
    Jako ciekawostke dodam, ze juz znalazly magnesy neodymowe zastosowanie w
    silnikach elektrycznych, ktore aktualnie sa one stosowane powszechnie np. w
    modelarstwie.

    DJ

  • 38. Data: 2011-06-14 01:56:17
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    DJ wrote:

> [...]
    > magnesy neodymowe zastosowanie w silnikach elektrycznych, ktore
    > aktualnie sa one stosowane powszechnie np. w modelarstwie.

    Jak już tak poważnie, to...

    Mangesy neodymowe znalazły zastosowanie w silnikach, bo ich
    zastosowanie w tychże jest całkowicie zrozumiałe i zgodne z prawami
    fizyki.

    Nieprawdą jest że "nigdy nie wiadomo które eksperymenty przyniosą
    efekty". Masz papier że dolanie chanel nr 5 do paliwa nie obniży
    spalania? Nie. To zrób ten eksperyment, skoro uważasz że warto robić
    każdy, chluśnij do baku tak z 5 litrów.

    Owszem, w zamierzchłych czasach sporo wynalazków powstało z "głupoty"
    czy niedbalstwa eksperymentatora, bo np. nikomu nie przyszło do głowy
    wcześniej że coś co teoretycznie na podstawie aktualnej wiedzy nie
    prawa zadziałać - działa.

    Ale to były zamierzchłe czasy. Teraz wiedza o podstawowych prawach
    opisujących otaczajace nas środowisko jest na tyle duża, że wynalazki
    robi się poprzez kojarzenie faktów.

    Albo bawiąc się liczbami, gdy mowa o jakichś abstrakcyjnych zjawiskach,
    bo współczesny fizyk to bardziej matematyk niż fizyk.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 39. Data: 2011-06-14 02:25:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Czaja

    > Piąty wsadzamy na licznik wody i przestaje się kręcić a woda płynie -
    > CUDA!!!

    A gdzie wsadzamy klocka, jak nam wypadnie?

  • 40. Data: 2011-06-14 02:50:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DJ

    > Jako ciekawostke dodam, ze juz znalazly magnesy neodymowe zastosowanie w
    > silnikach elektrycznych, ktore aktualnie sa one stosowane powszechnie
    > np. w modelarstwie.

    Jako ciekawostkę dodam, że także na lodówkach.