    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Magnesy neodymowe
    Date: Tue, 14 Jun 2011 00:05:56 +0200

    On 2011-06-13 23:36:04 +0200, "DJ" <d...@p...onet.pl> said:

    > Jesli jest sfalszowane to sprawa oczywista.

    CO jest sfałszowane? Jakieś pisemko?
    Który przepis zabrania pokazywania jakichś pisemek?

    > Jesli nie to jakas dosc powazna
    > instutucja by sie pod tym nie podpisywala bez powodu ryzykujac utrate
    > reputacji.

    QJJP! Kto i pod czym się podpisał?
    Ktoś pod jakimś pisemkiem?
    Od kiedy to jest karalne?

    Czytaleś te jakieś pisemka, czy tylko wiesz, że ktoś coś komuś pokazywał?

    (ułatwię ci: "...Centrum dla Zdrowego Dziecka potwierdza, że
    szczoteczka AnalCacyOralBe zapewnia 80% dziennego zapotrzebowania
    dziecka na witaminę B zawartą w codziennej porcji żywej kultury...".
    To teraz spróbuj uwierzyć w taki papier i w takie centrum...)
    ;>

    > Chcialbym zobaczyc profesjonalne testy, ktore jenoznacznie stwierdzaja, ze
    > jest tak albo tak.

    A ja chciałbym przejechać się drogą 66.
    Wiesz, że zaden instytut nie badał ile powietrza przykleja się do magnesu?
    ŻADEN!
    A świat mimo to funkcjonuje...

    > Troche lat juz mam i widzialem rzeczy w ktore trudno by mi bylo uwierzyc,

    OK. TO pokaż ten test, dowodzący, że te wynalazki działają.
    Ale nie jakiś papierek, a rzetelny test.
    Wiesz, taki:
    "Bo wiadomo, ze w warunkach "domowych" trudno ocenic ewentualna zmiane."

    Jak wiadomo, w domowych warunkach nic się nie zmieni, a w
    profesjonalnych - spalanie spadnie o 50%...
    ;>>>

    > gdybym ich sam nie doswiadczyl. Z tego powodu coraz mniej rzeczy neguje na
    > starcie na zasadzie "nie bo nie i koniec"

    To tak jak ja.
    Ale najpierw to ktoś musi mi udowodnić (pokazać), że to działa.
    Nie mam zamiaru robić żadnych kontrbadań, póki nie dostanę dowodu z
    drugiej strony.
    Pamiętaj - nie jakiś papierek, a rzetelne testy.

    > . Jeszcze nie tak dawno 99,99%
    > ludzi wierzylo, ze Slonce obraca sie wokol Ziemi, ze stworzenie samolotu
    > jest niemozliwe, telewizji itd.

    Czyli nie masz żadnych dowodów, że to działa, więc na wszelki wypadek
    sądzisz, że to działa?
    To ja poczekam na dowody.

    > Idac tym tropem rozumowania to od powstania pierwszego silnika jego
    > wydajnosc nie powinna sie przez lata zmienic, bo przeciez zadne modyfikacje
    > nie przyciagna paliwa i ma tyle spalac i koniec.

    Nie, znowu błąd w rozumowaniu.
    Ktoś sprzedaje magnesy, twierdząc bez żadnych dowodów, że zmuszają one
    do spalania przez auto pola magnetycznego.
    Oni niczego nie usprawnili ani niczego nie zmienili - pamiętasz te
    słowa i ich autora:

    "Bo wiadomo, ze w warunkach "domowych" trudno ocenic ewentualna zmiane."

    ???

    > A jakos tak sie sklada, ze
    > obecne silniki spalajac tyle samo paliwa osiagaja wieksze moce niz kiedys.

    Tzn. - zupełnie inne konstrukcje, korzystając (często) z zupełnie
    innego paliwa są bardziej wydajne?
    Jaki to ma związek z brakiem dowodów na rzekome działanie magnesu w
    rurce z powietrzem?

    Jak wspomniałeś - sprzedawca ma jakiś papierek, nie wyniki rzetelnych badań.
    Niech udowodni swoje tezy.
    Bo to on twierdzi, że to działa.

    --
    Bydlę