  • Data: 2013-04-21 00:48:24
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.04.2013 16:39, Jarosław Sokołowski wrote:
    > To moje łącze w ofercie Netii występuje pod nazwą "NO LIMITS". Gdy się
    > upomniałem, że w związku z tym nie powinno mieć limitów, ograniczeń,
    > i blokad, to zaczęli coś bredzić, że "to tylko nazwa marketingowa".

    Tak w ogóle to jeżeli sprzedają dostęp do internetu to blokowanie
    jakiegokolwiek portu wbrew woli użytkownika podpada chyba pod łamanie
    warunków umowy. Kto wie czy nawet UKE by się nie zainteresowało...

    > Kiedyś, na antypodach będąc, wszystko robiłem przez port od FTP, który
    > potraktowałem jako SSH. Bo tamtejszy admin (agencji, co się zajmuje
    > bezpieczeństwem nuklearnym) poblokował pozostałe.

    Przebijam ;)
    Słuchałem kiedyś muzyki z radyjek internetowych przez tunel(po ssh), bo
    statefull firewall (czy inny IDS) robił taką sieczkę, że w słuchawkach
    miałem co 2 sekundy cyknięcie (a inne programy w ogóle rwały
    połączenie). Mam nawet log z wiresharka z porównaniem.

    (Wtedy zresztą przyzwyczaiłem się do czytania newsów przez tunel - nntp
    jest tak często cięte, że tak prościej.)

    Michoo