  • Data: 2013-04-20 15:05:14
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-20 14:27, Anerys pisze:

    > W rzeczy samej (i ewentualnie prewencyjnie przyblokować do wyjaśnienia,
    > z ewentualnym puszczaniem "białej listy"). Ja z podobnego powodu muszę
    > dobrać się do dupy Vectrze - na jednym z vectrowych hostów siedzi sobie
    > spamer i wysyła oszukańcze spamy. Mimo kilkukrotnego wysłania informacji
    > do a...@v...pl (zgodnie z danymi z RIPE) i dokładnego wskazania
    > który to host, Vectra nie reaguje. Mam prośbę o podpowiedź - jak ich
    > zaatakować? Podpieprzyć do GIODO, UKE, czy jeszcze gdzieś? Czy zadzwonić
    > do szefostwa i awanturować się?

    Generalnie zależy jako kto wysyłasz. Jak jako osoba prywatna, to możesz
    zapomnieć. Jeżeli jeszcze to rzeczywiście ich host, no to może, ale
    jeżeli ich klienta, to wątpię, żebyś coś ugrał.
    Sprawdź na ich stronie kontakty - często kontakty podane do RIPE
    niekoniecznie są aktualne. Pogrzeb w DNSie i okolicach adresu, może to
    jakaś firma korzystająca z ich usług, z mniejszymi (ale nie za małymi)
    się łatwiej gada.
    Brak reakcji raczej by wskazywał na ich klienta.
    Aha, i czy na pewno siedzi sobie spamer, czy może ktoś po prostu nie ma
    dobrego antywirusa?
    Jak chcesz, podeślij mi trochę danych, sprawdzę u siebie, jak do mnie
    coś stamtąd dociera to spróbuję "od siebie" coś im napisać. Adres bez
    podkreśleń i zamień com na pl.

    Pozdrawiam

    DD