  • Data: 2013-04-20 14:54:37
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1873257184.20130420011111@pik-net.pl.invalid...
    > Był doskonały dostęp. Właśnie w literaturze znalazłem taki dobór
    > napięć i polaryzacji umożliwiający osiągnięcie takie mocy z dwóch
    > EL34. Książka jest nadal dostępna w dobrych bibliotekach.

    Powiadali mi, że niektórzy tak żyłowali lampy, że szkło zaczynało mięknąć. A
    lampy nadal działały.
    Ja kiedyś przyczerwieniłem ECC85, robiąc z niej nadajnik, może to mikro,
    ale, lampa i tak działała.

    > Facet, stary jestem. Mam prawo nie pamiętać, w którym roku Radioamator

    Coś mi się zdaje, że w 1979... Tylko ten kiepskawy druk na Linotronie 505, z
    symbolem chyba TC, podawali w stopce.

    > i Krótkofalowiec zmienił nazwę na Radioelektronik. Od tamtego czasu
    > minęło ponad 30 lat.

    Zdecydowanie.
    Choć ruskie Radio wydawało mi się, mimo potężnego upolitycznienia
    (pierdolili coś o różnych komuchach, od Lenina, do Breżniewa, o zjazdach
    partii, itd... (i zajmowało to kupę miejsca, ale meritum było jeszcze
    więcej) które to "megawieści" skwapliwie omijałem), na znacznie wyższym
    poziomie ad meritum. Mnie bardziej wciągało, niż nasz Re. Miało też tę
    zaletę, że jak stan wojenny uziemił praktycznie wszystko, to sobie w
    styczniu 82 normalnie na mieście kupiłem w kiosku styczniowy numer (ruscy
    umieli zdążyć, a my nie) :P, jeżdżąc z kotem do weterynarza. I zwykle się
    tak nie spóźniało, jak nasze polskie pisma. Jako, że znałem (i znam) ruskie
    bukwy i ałfawit, oraz niemnogo jazyk (też nieco znam), to sobie czytałem,
    nawet bez słownika.