  • Data: 2013-04-17 23:56:08
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzej" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:aa665356-1e0a-4173-a693-33464deba53f@googlegrou
    ps.com...
    Też mi nowina. Jak system edukacji kuleje, to się nie spodziewaj niczego
    lepszego. Może gościu chciał się doszkolić zaraz po studiach, każdy z nas
    gdzieś się kiedyś szkolił, a ty mu odrazu egzamin, na wstępie. Powiem Ci
    jednym słowem, przyzwyczajaj się. Chyba, że... masz jedno wyjście, zatrudnić
    absolwenta, który jest dodatkowo samoukiem. Era lamp miała to do siebie, że
    się miało wszystko w jednym palcu. Dziś jest to już niemożliwe.

    ======

    To niech ma w 2 palcach, w sumie palców jest 20, więc miejsca starczy. A...
    jest jeszcze głowa, mózg...