    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Date: Fri, 29 Jun 2012 07:04:30 +0200
    Sender: p...@g...com
    <4feb83d2$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 00:06:06 +0200, Tom01 napisał(a):

    > Zobacz obudowę MBP i konkurencji. Gdzie taką znajdziesz?

    W biznesowych edycjach Della, czy HP (kumpel ostatnio służbowego lapa dostał
    - aż mnie zatkało, że HP takie fajne klamoty robić może, bo doświadczenia z
    tymi produktami miałem takie średnio pozytywne). Ba - Acera Aspire S3 w
    łapkach miałem i byłem cholernie pozytywnie zaskoczony tym, jak jest
    zrobiony. I ups - ultrabook od nich kosztował pi razy oko połowę ceny Aira.

    > Przecież na chłopski rozum widać, że to musi inaczej kosztować. W stacjach
    > roboczych łatwiej, one wszystkie mają podobną konstrukcję mechaniczną a
    > płyty produkuje i w ogóle składa do kupy to jedna fabryka.

    Czyli kto? Intel? Choć może w sumie bardziej Tyan? Ale skoro do workstacji
    Apple'a czy Della płytę główną robi i tak ten sam producent, to dlaczego mam
    bulić za japko, skoro wewnątrz to samo? :D

    > Gwarancja jest rok, rękojmia ustawowo 2 lata.

    Egzekwowałeś u Apple'a rękojmię? Z ciekawości pytam. Bo obiło mi się o uszy,
    że są problemy.

    > DELL daje 3, co jest niewątpliwą przewagą. A co do psucia się. Z applowymi
    > zabawkami mam trochę do czynienia i faktycznie nie miałem okazji oglądać
    > popsutej. Pomijając zdechły akumulator w PB 333MHz czyli wyprodukowanym
    > jakoś tak w okolicach Potopu Szwedzkiego.

    Ja padniętego Della Latitude, czy ThinkPada produkowanego przez IBM czy
    Lenovo ale na projektach IBMa (nie mówię o IdeaPad na przykład) też jeszcze
    nie widziałem. A na wieści o tym, jak były katowane, to mi się włosy nawet
    na łydkach jeżyły... Swojego Latitude D620 kupiłem jako poleasingowego w
    cenie, jak za nowego netbooka (1,1 kPLN, kwiecień ubiegłego roku). Szczęki
    długo nie mogłem pozbierać, w jakim stanie jest, bo wyglądał jak dla mnie,
    jak sztuka wyciągnięta prosto z fabryki.

    > Nie warta.

    Nagle tutaj dbałość Apple o jakość produktu można o kant dupy potłuc? :D

    [ Pececiarze to beztalenciarze i przenigdy nie odczuwają w sobie potrzeby ]
    [ twórczego spędzenia wolnego czasu. Za to będą podniecać się najnowszymi ]
    [ pastami termoprzewodzącymi. (Alvy Singer, pl.comp.os.advocacy) ]